Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
)
)Nja jag kommer nog byta till nästa besök. Hon var inte otrevlig men hon kändes väl kanske inte super intresserad av sitt jobb. Jag har inte varit på något sånt innan så vet ju inte riktigt hur det ska gå till men kanske kan tycka att hon kunde fråga hur man mår iallafall hehe.
smaklökarna verkar leva sitt egna liv när man är gravid. Mycket som smakar annorlunda för mig med. Jag kan inte dricka kaffe längre. Det är så äckligt. Haha. hoppas du får slippa illamående då. Man kanske inte riktigt vill att kollegorna ska förstå att man är gravid riktigt ännu.
)Jag berättade för mina föräldrar ikväll när vi samlats i stugan för påsk.
Lade ett gravtest i ett påskägg och gav dem. De vart väldigt glada såklart :)
Jag har berättat tidigt, nästan direkt alla gånger jag varit gravid. Har ju haft missfall 3 gånger förut, och det har alltid känts skönt att kunna ha dem som stöd då.
Nu hoppas vi alla att lilla tvåan kommer till jul 
)Jag är i vecka 5, fick missfall är januari och var då i vecka 7, är så orolig nu. Ska gå på ett tidigt UL nästa vecka men oroar mig för att man inte kommer se så mycket då..
vad har ni andra för gravidsymptom? Jag har bara mått pyttelite illamående och har känsliga bröstvårtor!
Jag berättade för mina föräldrar ikväll när vi samlats i stugan för påsk.
Lade ett gravtest i ett påskägg och gav dem. De vart väldigt glada såklart :)
Jag har berättat tidigt, nästan direkt alla gånger jag varit gravid. Har ju haft missfall 3 gånger förut, och det har alltid känts skönt att kunna ha dem som stöd då.
Nu hoppas vi alla att lilla tvåan kommer till jul 
Vi ska på påskmiddag hos min släkt imorgon och då ska vi berätta oxå. Jag tänker som dig att det kan vara skönt med stödet om det händer något.