Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Hej!
Plussade i veckan och är beräknad 22/12. Detta blir vårt första barn så vi är väldigt omtumlade och har svårt att smälta detta :)
Just nu mår jag bra, inte så stor skillnad från annars, lite ömmare i brösten och hungrigare på morgonen men annars som vanligt. Är i 4+0 idag så vecka 5.
Omermammashjerta: haha vitlök av alla saker :) Jag förstår! Har du märkt av att ditt låga blodtryck varit jobbigt under tidigare graviditeter?
Skönt att höra att du ändå mår bra! Jag är i v.5, du då?
Butembobaby: Jobbigt med illamående, men jag har läst att det är ett tecken på hälsosam graviditet :) vilken vecka är du i? :)
haha! Eller hur?! (ler stort) vet inte varför men Krispet i dessa vitlöksklyftor tillsammans med oliverna omg ? köpte 10 paket igår efter mitt Återbesök på gyn. Haha.
jag har haft problem med det i tidigare graviditeter med. och har mer eller mindre gett problem hela tiden.
Med tvillingarna fick jag dropp. Och även med min sista både för uttorkning Tror jag dem sa & mitt låga tryck för var helt slut, detta berodde mest troligt på mitt blodtryck. Tror jag ligger mellan 80/98 och 100/59-65 och en puls mellan 100-120. dock har dem aldrig varit riktigt oroliga För detta.
2020 med min sist födda fick jag operera bort blindtarmen också i vecka 26. Alltid tagit fragmin Sprutor pga jag fick blodpropp utan anledning 2017.
jag är i v 6+0 idag. Så känns pirrigt men läskigt 5?!?! barnet. Hahaha. jag är inte heller så gammal 28 blir 29 år. Hur gamla är ni?
Hejhej!
Jag plussade redan förra helgen, men inte vågat hoppas riktigt.. fortfarande svårt att smälta det hela och är full av oro och tankar, men jag hoppas så innerligt det går vägen denna gången ??
Gick in i vecka 5 idag (4+0) och har BF 23/12.. har en dotter på 5 år sedan innan...
Syskon till henne har varit efterlängtat...
Idag började jag blöda.. jag har inte ont mer än vanlig mensvärk, blödningen är lite mindre än vanlig mens och utan klumpar. Klamrar mig fast vid hoppet att det inte är någon fara men just nu är jag bara... Tom?
Hejhej!
Jag plussade redan förra helgen, men inte vågat hoppas riktigt.. fortfarande svårt att smälta det hela och är full av oro och tankar, men jag hoppas så innerligt det går vägen denna gången ??
Gick in i vecka 5 idag (4+0) och har BF 23/12.. har en dotter på 5 år sedan innan...
Syskon till henne har varit efterlängtat...
hej hej.
Vad roligt! Stort grattis. tror inte man smälter det riktigt tills magen börjar synas hehe. Åh vad mysigt med syskon!
Idag började jag blöda.. jag har inte ont mer än vanlig mensvärk, blödningen är lite mindre än vanlig mens och utan klumpar. Klamrar mig fast vid hoppet att det inte är någon fara men just nu är jag bara... Tom?
tror dem säger att man kan blöda i början på en graviditet. Jag kan inte uttala mig så mycket då jag i alla mina tidigare graviditer haft ?mens? varje månad precis som vanligt. Efter ett tag fick jag börja äta någon medicin (cyklokrapron?) som ska stoppa blödningen. Men barnen har aldrig tagit skada av blödningar.
håller tummar och tår för dig!
tror dem säger att man kan blöda i början på en graviditet. Jag kan inte uttala mig så mycket då jag i alla mina tidigare graviditer haft ?mens? varje månad precis som vanligt. Efter ett tag fick jag börja äta någon medicin (cyklokrapron?) som ska stoppa blödningen. Men barnen har aldrig tagit skada av blödningar.
håller tummar och tår för dig!
svårt att hålla sig lugn nu bara, man tänker ju så lätt det värsta..
Plussade igår, tror bf blir runt 22 dec o att jag är vecka 5 men hade missfall förra månaden så ingen mens att räkna ifrån. Vet ungefär när jag hade ägglossning iaf.
inte så mkt symptom förutom att jag är trött än så länge.
Emzor hoppas de inte är någon fara trots blödning.