• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Butembobaby
    Emzor1 skrev 2022-04-15 15:50:25 följande:

Omermammashjerta: haha vitlök av alla saker :) Jag förstår! Har du märkt av att ditt låga blodtryck varit jobbigt under tidigare graviditeter? 
    Skönt att höra att du ändå mår bra! Jag är i v.5, du då?

Butembobaby: Jobbigt med illamående, men jag har läst att det är ett tecken på hälsosam graviditet :) vilken vecka är du i? :)

Jo, på ett sätt är det klart att det känns lite lugnande med ett så tydligt symptom, även om det är jobbigt. Räknar man från mensen är jag i v. 5+2 idag Glad själv?  
  • Emzor1
    Laktrisen: tack, och stort grattis till dig! Hjärta

Butembobaby: ja men det förstår jag verkligen, det är vidrigt att må illa men under en graviditet tänker jag att man på något vis står utGlad 4+1 idag, men började blöda imorse och det har hållt i sig nu under dagen så är väl lite orolig för missfall men försöker att bibehålla lugnet och tänka att om det är ett missfall kan jag inte göra något åt det just nu ändå{#emotions_dlg.flower}
  • Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-16 20:50:59 följande:

Butembobaby: ja men det förstår jag verkligen, det är vidrigt att må illa men under en graviditet tänker jag att man på något vis står utGlad 4+1 idag, men började blöda imorse och det har hållt i sig nu under dagen så är väl lite orolig för missfall men försöker att bibehålla lugnet och tänka att om det är ett missfall kan jag inte göra något åt det just nu ändå{#emotions_dlg.flower}
    Håller tummarna för att det går bra. Men det är en fin inställning du har iaf. Hjärta
  • Emzor1
    Cinapuffen skrev 2022-04-16 21:09:09 följande:
    Håller tummarna för att det går bra. Men det är en fin inställning du har iaf. Hjärta
    Tack snälla Hjärta 
  • Butembobaby
    Emzor1 skrev 2022-04-16 20:50:59 följande:

Håller tummarna att det inte är missfall, har haft blödning tidigt i min graviditet med dottern, och då gick det bra. Det är ganska vanligt att blöda lite, framförallt i början av graviditeten. 
  • Nugget

Hej! 

När hade ni er sista mens(första dag)? Min mens är 3-4 dagar sen & fick negativt test när den var 1 dag sen. Kan jag ha testat för tidigt? 

• 986247391
    Nugget skrev 2022-04-17 10:13:04 följande:

Hej! 

När hade ni er sista mens(första dag)? Min mens är 3-4 dagar sen & fick negativt test när den var 1 dag sen. Kan jag ha testat för tidigt? 

Jag hade sista mensen 6 mars, BIM 29 mars. Tog ett negativt test 28/3, svagt positivt 29/3 och ?normal? positivt 30/3. 
    Jag hade testat att ta ett test igen om jag var du! Håller tummarna att du får det resultat du önskar <3 
  • Nugget
    986247391 skrev 2022-04-17 10:35:16 följande:
    Jag hade sista mensen 6 mars, BIM 29 mars. Tog ett negativt test 28/3, svagt positivt 29/3 och ?normal? positivt 30/3. 
    Jag hade testat att ta ett test igen om jag var du! Håller tummarna att du får det resultat du önskar <3 
    Får vänta & testa om några dagar igen! Hade varit supermysigt med ett plus, nästa samma bf som det var nu i december isf Drömmer Myser just nu med min 5månaders(föddes 1 månad tidigt) <3
  • Emzor1

Hoppar ur tråden då jag fick svart på vitt idag att det var ett missfall som jag fick.. fick negativt imorse både på clearblue och RFSU, antar att jag på något sätt ska försöka se det positiva i att missfall oftast sker när något inte står rätt till? Samt att jag ändå hade turen att det skedde så tidigt.. 

Med det sagt önskar jag er alla stort lycka till, och grattis än en gång för era fina plus Hjärta 

• Butembobaby
    Emzor1 skrev 2022-04-17 12:00:06 följande:

Hoppar ur tråden då jag fick svart på vitt idag att det var ett missfall som jag fick.. fick negativt imorse både på clearblue och RFSU, antar att jag på något sätt ska försöka se det positiva i att missfall oftast sker när något inte står rätt till? Samt att jag ändå hade turen att det skedde så tidigt.. 

Med det sagt önskar jag er alla stort lycka till, och grattis än en gång för era fina plus Hjärta 

Åh så tråkigt att höra Rynkar på näsan ta hand om dig! 
    Jag hoppas att ni snart blir gravida igen med en liten som stannar. Det är så orättvist och besvikelsen och sorgen över det som inte blev är tuff. Kramar 
Svar på tråden Bf December 2022 ????