• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Mimzan

Ultraljud bokat till 29/4, län så mycket. Vill bar se hur om det är något där inne. 

• Cinapuffen

Åh jösses! Idag slog illamåendet till med besked när jag gick in i v.6! Kräks Tog mig knappt till jobbet för jag var så yr.. Så blandade känslor, glad att man har symtom men jobbiga är dom. Tungan ute 

• Butembobaby

Har fått tid för inskrivning nu den 4/5. Känns jätteskönt att få komma dit och vädra mina tankar lite. Min barnmorska jag hade sist jobbar tyvärr inte kvar, men fick en tid med hon som tog mitt samtal i stället. Hon verkade väldigt trevlig och lugnade min oro lite angående mina missfall Glad

• 986247391

Jag har också blivit himla illamående, har tagit prostafen i 3 dagar nu men blir så fruktansvärt trött istället då. Tänkte prata med BM på inskrivningen om illamående, men samtidigt känns det ohållbart att vara såhär trött i 3 veckor till. När har/hade ni inskrivning? Jag är i v 6+2 nu och har inskrivning om ca 3 veckor. Känns som det är så långt bort? 

• Solnel

Jag är i vecka 4 + 5 nu, har inskrivning om mindre än 2 veckor! Inget illamående ännu, faktiskt inga symptom just nu, lite ömma bröst, lite molvärk då och då. Men känner mig inte särskilt orolig så det är skönt i alla fall! 

• borisund
    986247391 skrev 2022-04-20 18:01:50 följande:

Jag har också blivit himla illamående, har tagit prostafen i 3 dagar nu men blir så fruktansvärt trött istället då. Tänkte prata med BM på inskrivningen om illamående, men samtidigt känns det ohållbart att vara såhär trött i 3 veckor till. När har/hade ni inskrivning? Jag är i v 6+2 nu och har inskrivning om ca 3 veckor. Känns som det är så långt bort? 

Usch så trist det är att när en får bort illamåendet blir en ännu tröttare istället. Kanske du ska ringa till BM innan inskrivningen och be om råd?
    Jag är 6+0 idag och har inskrivning 6+6. Har inte känt något direkt illamående tidigare, men efter middagen idag slog det till. Inte så pass att jag behövde kräkas, men jag fick gå och lägga mig en stund tills det passerat. 
  • K747M

Åh, måste bara berätta. Vi var på tidigt ultraljud idag (v. 7+2) då jag i oktober hade ett utomkveds. Men, idag fick vi se en liten krabat som sitter rätt, växer som den ska och ett litet hjärta som slår för fulla muggar. Underbart. Hoppas bara att den lille nu vill stanna Hjärta

• Cinapuffen
    K747M skrev 2022-04-20 19:32:23 följande:

Åh, måste bara berätta. Vi var på tidigt ultraljud idag (v. 7+2) då jag i oktober hade ett utomkveds. Men, idag fick vi se en liten krabat som sitter rätt, växer som den ska och ett litet hjärta som slår för fulla muggar. Underbart. Hoppas bara att den lille nu vill stanna Hjärta

Åh vad härligt! Underbart! Solig Hjärta
  • mittbarn85

Jag ska på tidigt vul på fredag är då i vecka 5+4.. tror ni ma. Kommer se något? Någon som gjort så tidigt vul? 

Svar på tråden Bf December 2022 ????