Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Jag är i vecka 7 nu (6+4) och var på hälsosamtal igår. träffade såklart på en vän där exakt samtidigt som mig.. vad är oddsen?? Haha! Har inte berättat för någon att jag är gravid nämligen! :)
nu på morgonen fick jag för mig att ta ett nytt graviditetstest.. det var svagare än när jag testade mig för två veckor sen. så blev sjukt ledsen! Sen läste jag att man kunde spä kisset med vatten för att HCG-nivån kan vara för hög mot Vad testet klarade av. Så jag spädde och då blev det superstarkt!!! Så nu slutar jag testa mer.. ger mig bara ångest! :)
Åh, måste bara berätta. Vi var på tidigt ultraljud idag (v. 7+2) då jag i oktober hade ett utomkveds. Men, idag fick vi se en liten krabat som sitter rätt, växer som den ska och ett litet hjärta som slår för fulla muggar. Underbart. Hoppas bara att den lille nu vill stanna 
Hej! Någon som bestämt sig för att ej göra Kub här ? Som istället kanske ska boka in privat UL? Vilken vecka gör ni det då?
Tack! Skall försöka sitta still i båten vilket är helt omöjligt ???? Men det lugnar helt klart att få input här!
Var inne på gynakuten idag pga extrem smärta i vänster nedre sida (vid äggstockar typ)
Är i vecka 5 (4+5) . Dom gjorde vul och såg en hinsäck och gulesäck som stämde överens med den veckan jag är i. Men dom kunde inte utesluta att det även sitter en graviditet i min vänstra äggstock ????
Fick ta hcg-prov, som ser bra ut (4316 enheter) Men ska tillbaka på lördag för att ta ytterligare ett, utesluta utomkveds helt enkelt.. (dom vill att det dubblar helt enkelt) Har nån av er erfarenheter av detta? Nån som kan berätta isåfall? ??
Vad händer om det är ett utomkveds OCH en graviditet som sitter och utvecklas son den ska? ????
Inget utomkveds i bagaget, men 5 missfall...
Jag är i vecka 5+5 och hade mitt första inskrivningssamtal igår (där jag bor är inskrivningen uppdelad i två besök) har mitt nästa besök när jag är i vecka 11.
Jag har inte heller så mycket känningar än så länge förutom molande värk i magen och ömma bröst. Barnmorskan sa att det är endast 50% som blir illamående och det finns ingen forskning som kan koppla illamående till en sund eller extra ?stark? graviditet så vi som inte har illamående behöver inte oroa oss för det!