Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har en oro.. har haft ont i brösten hela tiden sen typ en dag efter ÄL, vilket jag brukar få vissa menscyklar. fick plus på stickan bim-6 och har testat positivt varje dag sedan dess. Men idag bim-1 så börjar bröstsmärtorna minska och det gör mig orolig då det alltid sker när min mens kommer, så nu känns det som min mens kanske kommer imorgon?. Mår väldigt ?konstigt? idag, typ illamående/sjukdomskänsla. bör jag vara orolig? Någon som varit med om liknande?
Ska på inskrivningen om några veckor och har dessvärre inte ett jobb där jag kan smita ifrån/senarelägga lunchrasten för att gå på besöket. Vill inte berätta för kollegorna ännu att jag är gravid. Så vad drar man för vit lögn? Några smarta idéer? 
Tandläkaren har jag rätt nyligen varit hos, tyvärr.
Ska på inskrivningen om några veckor och har dessvärre inte ett jobb där jag kan smita ifrån/senarelägga lunchrasten för att gå på besöket. Vill inte berätta för kollegorna ännu att jag är gravid. Så vad drar man för vit lögn? Några smarta idéer? 
Tandläkaren har jag rätt nyligen varit hos, tyvärr.
Hej och stort grattis till er/oss alla!
Jag plussade för några veckor sedan och har bf 12/12. Är 30 år och väntar första barnet tillsammans med min fem år äldre sambo. Vi bor i Sthlm.
Jag är otroligt glad, men också livrädd pga MA i början på året. Noterar att jag inte är ensam om det och hoppas, hoppas att det går vägen för oss alla den här gången.
Stort lycka till 
Hej och stort grattis till er/oss alla!
Jag plussade för några veckor sedan och har bf 12/12. Är 30 år och väntar första barnet tillsammans med min fem år äldre sambo. Vi bor i Sthlm.
Jag är otroligt glad, men också livrädd pga MA i början på året. Noterar att jag inte är ensam om det och hoppas, hoppas att det går vägen för oss alla den här gången.
Stort lycka till 
Tog ett sista veckoindikator test idag och fick 3+ veckor. Så skönt, nu ska jag försöka släppa oron helt. 
Jag har mått riktigt illa de senaste dagarna och kräkts ett par gånger. Hoppas att det går över snart, för det är inte lätt att jobba såhär
hade inget illamående med dottern, så jag är inte van vid detta

Hej på er, jag är 32 år och gravid med tredje barnet som jag tror beräknas komma runt julafton :) har inte ringt barnmorskan än. Men tänkte göra det imorgon :) så spännande.
Tyvärr så fick vi missfall i januari och när jag läste igenom tråden så såg jag att en del av er också haft det i år :( det är tufft, speciellt nu när man är gravid igen så är man så rädd. Hoppas vi kan stötta oss igenom det här tillsammans . Jag funderar på att göra ett tidigt vul, jag har aldrig gjort det innan men det hade varit skönt att se så det är bra med bebis. 
Jag jobbar som förskolelärare, är det någon som vet hur det är nu med covid ? Min kollega gick hem vid årsskiftet för att hon var I vecka 20, men vet inte om det är så längre ? Isåfall måste man tala om för chefen extra tidigt att man är gravid tänker jag. För jag är nog i vecka 20 runt augusti, isåfall hinner jag inte komma tillbaka efter semestern.
Hej på er, jag är 32 år och gravid med tredje barnet som jag tror beräknas komma runt julafton :) har inte ringt barnmorskan än. Men tänkte göra det imorgon :) så spännande.
Tyvärr så fick vi missfall i januari och när jag läste igenom tråden så såg jag att en del av er också haft det i år :( det är tufft, speciellt nu när man är gravid igen så är man så rädd. Hoppas vi kan stötta oss igenom det här tillsammans . Jag funderar på att göra ett tidigt vul, jag har aldrig gjort det innan men det hade varit skönt att se så det är bra med bebis. 
Jag jobbar som förskolelärare, är det någon som vet hur det är nu med covid ? Min kollega gick hem vid årsskiftet för att hon var I vecka 20, men vet inte om det är så längre ? Isåfall måste man tala om för chefen extra tidigt att man är gravid tänker jag. För jag är nog i vecka 20 runt augusti, isåfall hinner jag inte komma tillbaka efter semestern.

det skulle vara jätteskönt tycker jag om det är borttaget för jag blir bara stressad av tanken att gå hem i Augusti. Det är för nära inpå allting. Jasså gör du ? Det måste vara jobbigt,Jag ska jobba på mellan avdelningen efter sommaren, dock så kommer vi ta in väldigt små barn där, så kommer att kännas som att jag med jobbar med dom yngsta
så jag känner med att det säkert kommer bli kämpigt. 2 månader innan kan man ju gå iaf, det är skönt ???? har du ringt barnmorskan än ?
Nu jobbar jag förvisso inom äldreomsorgen, men jag kommer inte få jobba längre än till v 20 som det ser ut just nu. Jobbar extra och min nya chef ringde för att stämma av lite inför sommaren i torsdags, så jag passade på att fråga henne då. Hon sa att direktiven fortfarande gäller, men att det ju är ett par veckor kvar så det är möjligt att det ändras tills dess.
Jag har bara schema till när jag är i v20+4 så för min del blir det inte många dagar som går bort, men trist att inte kunna jobba extra något sen under sensommaren/hösten. (Pluggar på universitetet annars)