• Svar på tråden Ni som köpt Ikeasoffor..
  • Janlin

Vi har ektorp. Hur snygga o sköna som helst!

• Nomad

Smajla; Ingen fara, jag menade inte att vara grinig :D

• nikki80

Vi har en Ekeskog och den är verkligen jätteskön, men inte så smart att köpa en vit soffa när man har småbarn...den går iof att tvätta, men den är inte så himla vit längre...:-/

• NightmareQueen

Ektorp håller formen medans tomelilla snart ser nedsutten och pluffsig ut. Vi har båda men snart åker nog tomelillan ut.

• Lillbulan05

Vi har klippan, roligt för man kan byta färg..Men inte så bekväm att sitta i..

• LindizJ

vi har ektorp ,en tresits och en tvåsits..urskön.
    Man kan byta tyg på den om man vill...(vi har beige, men den finns i många olika varianter)

• zazla

Vi hade tills för nån månad sedan en mörklblå tommelilla tresits och jag hatadew verkligen den. Man var tvungen att puffa upp kuddarna 18 gånger om dagen, som höggravid kom man verkligen inte upp ur den (den lutar nedåt) och det var helt värdelös att sitta och amma i. Den enda positiva var att det var skitsnygg. Men vi kasserade den och köpte nya från Chilli.

• Glimmerfall

Vi har en Ektorp och den fungerar utmärkt i alla lägen! Älskar den!

• smilli

Vi har nyss köpt en Hamra 3-sits plus schäslong och den är bara såå skön!

Håller med zazla om tomelilla. värdelös soffa när man är höggravid! helt omöjlig att komma upp ur eftersom den lutar så mycket. Ektorp tycker jag däremot är en skön soffa.

Svar på tråden Ni som köpt Ikeasoffor..