Ni som köpt Ikeasoffor..
.. är ni nöjda och vilken soffa har ni?
Vi funderar - när vi flyttat - att köpa Kramfors www.ikea.com/PIAimages/32582_PE122595_S3.jpg
Nån som har den? Nöjd?
.. är ni nöjda och vilken soffa har ni?
Vi funderar - när vi flyttat - att köpa Kramfors www.ikea.com/PIAimages/32582_PE122595_S3.jpg
Nån som har den? Nöjd?
Nej det är nått fel just nu med Ekeskog på ikeas sida. Men om man tittar på favoriter på soffor så får man se en bild på den iallafall. Fast den ser ful ut på den bilden med det överdraget tycker jag! Jag hoppas då att den inte är utgående, hoppas vi iallafall hinner köpa den innan den inte finns längre isåfall!
vi har kramfors, finns bara en sak o säga, den e GULD värd!!
helt underbar! lätt o hålla ren e den me!! bestämt dig om d blir nåt köp än? lycka till iaf!!
Vi har tomelilla soffan +fåtölj med fotpall.Soffan är jäklikt skön att sitta i men man skulle vilja att kuddarna var lite mer stabila lr vad man ska kalla det.Dom faller ju ihop så fort man sätter sig i soffan ,vill att dom ska vara hårdare....
Vi har den beige färgen men är lite sugen på att byta.Såg att bemz.se hade bra priser på nya överdrag
Hallå!!
Vi har en Ektorp som vi haft i snart 3 år. Den ser ut som ny och det är toppen att man kan köra klädseln i maskin på 60 grader. Soffan vi hade tidigare var ungefär som Tomelilla dvs. lösa kuddar VARNING!! Man tröttnar på att plocka kuddar från golvet. Vi ville egentligen ha en skinnsoffa för 25000:- kronor, men jämförde för och nackdelar. Små barn och hundar....
Vi har också köpt soffor från Ikea.. köpte dessa, www.ikea.com/PIAimages/47469_PE142918_S4.jpg en 2 sits och en 3 sits... jättefina och jättebilliga (5000 kr tillsammans)
hittade 3-sitsen www.ikea.com/PIAimages/42757_PE134736_S4.jpg de kostade 4490 kr tillsammans för att vara mer exakt
seSSa - De var jättefina! Vad heter de?
Vi har köpt "Fothult".
Den är jättesnygg och skön att sitta i. Den enda negativa är att tyget inte går att tvätta, utan man måste använda möbelshampoo. Så det är nog ingen soffa jag rekommenderar till de med barn
Ektorp har vi och den är sååå underbar!! Har även en Tomelilla i datorrummet som duger bra med fast man sitter lite för djupt i den.. bakåtlutad liksom, men den är skön den med men Ektorp e bäst!
Hampelina, Fothult Står längst upp till vänster på bilderna