• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 21:22:55 följande:
    Ja varför tjaffsar så många på Jessica?

Du kanske skall fundera på varför hon tjafsar på oss som inte delar hennes åsikt.. Det var det första hon gjorde redan i hennes första inlägg. SÅ hon är lika delaktig i tjafset som någon annan.
    Tycker det är du som har en hård ton i alla dina inlägg.
  • Anonym (Jessica)
    Amandag2 skrev 2023-04-07 21:55:08 följande:

Är det jag som e konstig som kan njuta av o visa upp mig lite på stranden?
    Inte så många andra chanser man får o visa lite tits ju haha

Nej det är du inte. Många tycker så. Många tycker tvärtom. Själv förstår jag inte anledningen till varför man ska visa upp sig, mer än möjligtvis att man söker uppmärksamhet och bekräftelse. Men jag respekterar att alla tycker olika .
  • Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 21:16:28 följande:
    Läsa vad som faktiskt skrivs är mycket svårt förstår jag?
    Det handlade om topless, inte att vara naken.
    Denna tråden handlar om topless, inte att vara naken.
    Så vad läser du någonstans att jag skriver om nakenhet i det inlägget di citerade och svarade?

Lär dig skillnaden mellan topless (bara bröst) och att vara naken. Det är en signifikant skillnad. Är du topless så är du INTE naken.

Så jag skriver det igen..

Det är inte olagligt att vara topless på en badstrand. Inte ens idag.

Det har däremot alltid varit olagligt att vara topples i det övriga offentliga platser som inte är badstrand.
    Jag tycker det är för naket. Det är privat. 
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 23:14:23 följande:
    Men Jessica, någonstans måste det finnas en ömsesidighet.

Du hör aldrig de som gillar att sola utan överdel kritisera de som väljer att använda överdel.

Det samma måste gälla åt andra hållet - det får vara nog med gnäll från dig nu 
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 23:14:23 följande:
    Ja och att du tycker det är för naket ger dig varken en ursäkt/förklaring till att sitta och komma med svar som inte stämmer med innehållet på den du svarade. 

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 23:25:22 följande:
    Men Jessica, någonstans måste det finnas en ömsesidighet.

Du hör aldrig de som gillar att sola utan överdel kritisera de som väljer att använda överdel.

Det samma måste gälla åt andra hållet - det får vara nog med gnäll från dig nu 
    "Du hör aldrig de som gillar att sola utan överdel kritisera de som väljer att använda överdel."

Detta...
    Satt själv och funderade på det-... Ingen har ju klankat ned på dem som vill sola med täckta bröst..
    Medan vi som kan tänka sig vara topless på stranden får en massa gnällanda och skällande från "täckta bröst"-anhängarna.

• Anonym (Patrik)
    EnAnonumius skrev 2023-04-08 00:10:17 följande:
    "Du hör aldrig de som gillar att sola utan överdel kritisera de som väljer att använda överdel."

Detta...
    Satt själv och funderade på det-... Ingen har ju klankat ned på dem som vill sola med täckta bröst..
    Medan vi som kan tänka sig vara topless på stranden får en massa gnällanda och skällande från "täckta bröst"-anhängarna.
    Alla utan överdel har en högre växel! Solig
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 23:10:15 följande:
    Tycker det är du som har en hård ton i alla dina inlägg.
    Som sagt läsa vad som faktiskt skriver är tydligen något du har uppenbarligen satt i system att strunta i.

Det handlade inte om något "ton"..  Tjafsa kan man göra ändå med eller utan "hård ton".

• Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-08 00:01:21 följande:
    Ja och att du tycker det är för naket ger dig varken en ursäkt/förklaring till att sitta och komma med svar som inte stämmer med innehållet på den du svarade. 
    Har förklarat
  • Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-08 00:01:21 följande:
    Orkar inte svara på alla A4  du skriver bara för man tycker annorlunda än dig. 
Svar på tråden Sola topless