• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Amandag2
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 18:38:36 följande:

Varför ändrades det så pass mycket så att folk är fina i kanten nu? kom det snuskgubbar?

Men börjar ändå inte modet gå tillbaka lite, menar man har ju stringbikinis. 

stringbikini kan va fint, men jag tycker nog de e lite obekvämt

• Anonym (Patrik)

Varför ändrades det så pass mycket så att folk är fina i kanten nu? kom det snuskgubbar?

Absolut - string blir äntligen en allt vanligare syn på våra stränder även i Sverige

www.familjeliv.se/forum/thread/79560253-string-allt-vanligare
  • Anonym (F)

Från början fanns det inga regler eller förbud mot att vara topless på stränder och pooler. Jag tror det blev regler på 90-talet på alla vanliga bad, att kvinnor inte fick vara topless längre. Rätta mig om jag har fel någon.
  • Amandag2
    Vad olika det är ändå.
    jag känner mig både naturlig o rättså sexig när jag går naken på stranden
  • Anonym (Anna)

Haha ja det måste det fan vara 🤭🤭

• Anonym (Jessica)
    Amandag2 skrev 2023-04-07 19:32:59 följande:
    Vad olika det är ändå.
    jag känner mig både naturlig o rättså sexig när jag går naken på stranden

Men du är på speciella stränder då? Jag har aldrig varit på en sådan strand. Vet i fasen om jag vågar. 

• Anonym (Anna)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 15:37:43 följande:
    Det kanske är en kille egentligen bakom dina inlägg 
    Haha ja det måste det fan vara! 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (F) skrev 2023-04-07 19:01:42 följande:
    Från början fanns det inga regler eller förbud mot att vara topless på stränder och pooler. Jag tror det blev regler på 90-talet på alla vanliga bad, att kvinnor inte fick vara topless längre. Rätta mig om jag har fel någon.
    Konstigt att man bara ändrade det så? Det måste ju hänt något så att det därför blev en lag på det 
  • Anonym (Sonne)

På den tiden brydde sig ingen om sk snuskgubbar. Man hade rätt avslappnad inställning även till dom. Nuförtiden blir det rikslarm och lynchmobben på sociala medier går varm om någon tittat ner i blusen på någon.
  • Anonym (F)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 19:39:48 följande:
    Konstigt att man bara ändrade det så? Det måste ju hänt något så att det därför blev en lag på det 
    Nej, det var nog mer för att det skulle ses som mer anständigt. Det är ju så utvecklingen går idag, mer och mer ska stat och kommun bestämma över. För mycket regler, lagar och förbud skapar ofta mer osämja och kriminalitet.
Svar på tråden Sola topless