• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Anonym

Nej fy och usch. Låt oss slippa.

• Amandag2
    Anonym skrev 2023-04-07 20:47:58 följande:

Nej fy och usch. Låt oss slippa.

Varför då?
  • Anonym (Överdel)

Jag väljer att ha överdelen på för mina tuttar är inte  för allmän  beskådan 

• EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 20:25:16 följande:
    Är ändå ganska säker på att om någon skulle gå naken skulle det inte vara acceptabelt. Det är ju en offentlig plats precis som alla andra ställen? Märkligt. Vill man gå naken finns nudiststranden man kan hänga på. 
    Läsa vad som faktiskt skrivs är mycket svårt förstår jag?
    Det handlade om topless, inte att vara naken.
    Denna tråden handlar om topless, inte att vara naken.
    Så vad läser du någonstans att jag skriver om nakenhet i det inlägget di citerade och svarade?

Lär dig skillnaden mellan topless (bara bröst) och att vara naken. Det är en signifikant skillnad. Är du topless så är du INTE naken.

Så jag skriver det igen..

Det är inte olagligt att vara topless på en badstrand. Inte ens idag.

Det har däremot alltid varit olagligt att vara topples i det övriga offentliga platser som inte är badstrand.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Anna) skrev 2023-04-07 19:51:46 följande:

Ni tar verkligen den här tråden för seriöst, snälla det är bara en tråd på internet, och vad ni tjaffsar på Jessica. Så löjliga ni är.

Varför kvinnor inte vill visa brösten är pga att det är sexuellt laddat för många och även många som granskar om brösten är fina eller inte.

Vi lever i en extremt utseendefixerad värld där skönhetsoperationer är jävligt vanligt för att se perfekt ut, det skapar komplex om man inte är perfekt.

Många män blir upphetsade av bröst, det är sen gammalt, och man vill kanske inte att andra ska känna så för en? Jag vill inte att vem som helst ska bli kåta på mig! Jag håller med om att det är lika privat som slidan. 

Ja varför tjaffsar så många på Jessica?

Du kanske skall fundera på varför hon tjafsar på oss som inte delar hennes åsikt.. Det var det första hon gjorde redan i hennes första inlägg. SÅ hon är lika delaktig i tjafset som någon annan.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 20:26:23 följande:
    Det är nog så, lite lagom vore bra. Undra hur det ska bli framöver då. Men kanske vänder det någon gång. 
    Kommer du då kunna lära dig skillnaden mellan naken och topless, om det vänder framöver?
  • Anonym (F)
    Anonym (Överdel) skrev 2023-04-07 21:00:10 följande:

Jag väljer att ha överdelen på för mina tuttar är inte  för allmän  beskådan 

Absolut gör det, så har samhället blivit idag. Förr var det lika naturligt som när män gick barbröstade. Allt är vad man gör det till.

Snart kanske ni måste bära slöja/hijab också, sen kanske ni inte får gå utomhus själva ens. Det man skapar blir onaturligt till slut. Hemsk utveckling.
  • Amandag2

Är det jag som e konstig som kan njuta av o visa upp mig lite på stranden?
    Inte så många andra chanser man får o visa lite tits ju haha

• Anonym (Hmmm)

Min kvinna är 55 och har riktigt fylliga och fina bröst. Dessutom brukar hon ha knoppstånd på dem. Jag har verkligen talat om för henne hur fina de är.
    Nu kan hon gå till och från badstranden och service-huset när vi campar utan bh.
    Hon säger att det beror mycket på att jag verkligen tycker om hennes bröst - vilket jag verkligen gör.
    Jag får smeka och smaka hur mycket jag vill.
    Living the dream, hahahaha

• Anonym (Överdel)
    Anonym (F) skrev 2023-04-07 21:48:12 följande:
    Absolut gör det, så har samhället blivit idag. Förr var det lika naturligt som när män gick barbröstade. Allt är vad man gör det till.

Snart kanske ni måste bära slöja/hijab också, sen kanske ni inte får gå utomhus själva ens. Det man skapar blir onaturligt till slut. Hemsk utveckling.
    Nu är du löjlig för det samma sak att visa sitt ansikte 
Svar på tråden Sola topless