Sola topless
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Nej fy och usch. Låt oss slippa.
Nej fy och usch. Låt oss slippa.
Jag väljer att ha överdelen på för mina tuttar är inte för allmän beskådan
Ni tar verkligen den här tråden för seriöst, snälla det är bara en tråd på internet, och vad ni tjaffsar på Jessica. Så löjliga ni är.
Varför kvinnor inte vill visa brösten är pga att det är sexuellt laddat för många och även många som granskar om brösten är fina eller inte.
Vi lever i en extremt utseendefixerad värld där skönhetsoperationer är jävligt vanligt för att se perfekt ut, det skapar komplex om man inte är perfekt.
Många män blir upphetsade av bröst, det är sen gammalt, och man vill kanske inte att andra ska känna så för en? Jag vill inte att vem som helst ska bli kåta på mig! Jag håller med om att det är lika privat som slidan.
Jag väljer att ha överdelen på för mina tuttar är inte för allmän beskådan
Är det jag som e konstig som kan njuta av o visa upp mig lite på stranden?
Inte så många andra chanser man får o visa lite tits ju haha
Min kvinna är 55 och har riktigt fylliga och fina bröst. Dessutom brukar hon ha knoppstånd på dem. Jag har verkligen talat om för henne hur fina de är.
Nu kan hon gå till och från badstranden och service-huset när vi campar utan bh.
Hon säger att det beror mycket på att jag verkligen tycker om hennes bröst - vilket jag verkligen gör.
Jag får smeka och smaka hur mycket jag vill.
Living the dream, hahahaha