klyban skrev 2025-06-04 16:30:46 följande:
Bra, ett steg framåt, men när Göran skulle göra tandvården bättre igen och när ekonomin gick bättre.
Du vet som många hushåll gör, drar ned i strama tider, och sen i bättre tider så unnar man sig mer.
Vad fan svamlar du om här?
Du ställde en irrelevant fråga till min text, och nu försöker du att hävda att jag har tagit ett steg framåt bara för att du fick förklarat för dig hur fel din fråga var till min text och att den saknades helt relevans för min faktiska text så är det aldrig samma sak som att jag har tagit ett steg framåt.. Jag hade redan tagit ett steg framåt men du vägrade bara att se detta av någon anledning.
Om du inte har för avsikt att kommentera det jag faktiskt skrev i mitt inlägg #1701 så kan du lägga ned att kommentera mig överhuvudtaget i framtiden.
Och du När Göran Persson stöttade förslaget som gick igenom som ledde till försämringar
för högkostnadsskyddet för tandvården så var det hans sista år som partiledare, och Sverige hade inte så dålig ekonomi då när det förslaget röstades fram ned Persson i framkant.
Så vad är det för skitsnack du kommer med att Göran Persson försökte göra förbättringar senare?
klyban skrev 2025-06-04 16:30:46 följande:
Varför glömde du av det, eller tex att SD försämrat tandvården fast de påstod annat.
Det får du fråga dem som röstar på SD. Jag gör det inte och kommer aldrig att göra det heller. Och det har jag sagt upprepade gånger i många olika trådar, att jag vägrar att rösta på M, SD, KD, C, MP, L S och V.
Ja jag vet att du kommer att vägra att acceptera detta. Så jag vet att du kommer att komma med det gamla vanliga, d.vs pumpa på med en massa skitsnack.