Ok, så du menar att det SD och SDs trollfabriker håller på med är inte hederligt.
Det verkar vara en rimlig uppfattning.
Jag har säkert inte läst allt du skrivit, så att du i något annat inlägg skrivit att du tycker att det är ok för partier att knacka dörr bara de inte gör det på valdagen hade jag uppriktigt ingen aning om då det inte framgick av inlägget jag citerade och kommenterade då det i det inlägget bara framgick att du tyckte det var ohederligare av S valarbetare att knacka dörr på valdagen och att det var lätt att genomskåda SDs trollfabriker och att de var hederligare än vanliga valarbetare..
Vari det ohederliga ligger och hur det är mer ohederligt att med öppna kort valarbeta framgick inte heller, bara att det var lätt att genomskåda SDs trollfabriker och ohederligt att valarbeta på valdagen om det var S.
Det är i Sverige tillåtet att valarbeta på valdagen, i en del andra länder är det däremot inte tillåtet. Men nu bor vi ju i Sverige och inte i något annat land.
"EnAnonumius skrev 2025-06-05 05:26:09 följande:
Tja... Hellre en trollfabrik från SD (går ju lätt att genomskåda), än ohederlig röstfiske från sossarna.
De senaste tre valen så har sossarna knackat dörr på självaste valdagen för att röstfiska, i mitt bostadsområde. Tycker det är en otroligt ohederligt, av sossarna att göra en sådan sak. Har inget emot att partier knacka dörr. Men ge fan i att springa och fiska efter röster på valdagen genom dörrknackning..
Sossarna, genom sin ohederliga taktik, her, enligt mig, överbevisat att de inte respekterar valdagen."
EnAnonumius skrev 2025-06-05 11:11:46 följande:
Lägg ned med din jävla skitsnack. Jag har fan inte sagt att det är hederligt att sprida lögner, falska uppgifter etc om invandrare, så du kan lägga ned dina tramsiga försök till att försöka skapa provokationer.
Varför lämnar du ut medvetet att jag har inga problem med att partier knackar dörr?
Varför väljer du medvetet att ignorera att jag tycker det är ohederligt att röstfiska på självaste valdagen?
Vad är ditt syfte med att medvetet att strunta i att jag skev det?