Anonym (-)) skrev 2025-06-04 23:30:17 följande:
Är det bra att Sverige inte klarar av att ha egna fängelser så att vi ska betala Estland (inkl alla arbetstillfällen) nästan samma summa som det kostar i Sverige?
För att inte tala om hur ideologiskt absurt det är att vårt folk inte ska vara i Sverige.
Varför inte skolor i Somalia?
Äldrevård i Korea?
Skamligt, sorgligt, svagt och uselt. Gör ert jobb. Bygg fängelser och energi
(fyfan för de som la ner vår kärnkraft).
Och det var löjligt låga elpriser, gigantiska förluster och uppkommande säkerhetsuppdateringar.
Och om du har så svårt för fakta, så kanske du ska fokusera lite med på fakta och saklighet, så kanske du får något rätt.
EnAnonumius skrev 2025-06-05 05:26:09 följande:
Tja... Hellre en trollfabrik från SD (går ju lätt att genomskåda), än ohederlig röstfiske från sossarna.
De senaste tre valen så har sossarna knackat dörr på självaste valdagen för att röstfiska, i mitt bostadsområde. Tycker det är en otroligt ohederligt, av sossarna att göra en sådan sak. Har inget emot att partier knacka dörr. Men ge fan i att springa och fiska efter röster på valdagen genom dörrknackning..
Sossarna, genom sin ohederliga taktik, her, enligt mig, överbevisat att de inte respekterar valdagen.
Är det ohederligt att knacka dörr nu också 

Och låt mig gissa, LÅT MIG GISSA, och detta betyder då det är helt okey med trollfabriker och ljuga om dom i 12år att de inte ens existerade.
Och sen visade det sig de inte bara existerade, utan var direktstyrda av SD.
Vad komiskt det ser ut när agenda inte klarar av fakta.
Padirac skrev 2025-06-05 06:22:37 följande:
Kunde du inte genomskåda att det var S valarbetare som knackade dörr?
Menar du verkligen att det är otroligt ohederligt , men att sprida desinformation, lögner, falska uppgifter och desinformation om invandrare och andra partier inte är ohederligt?
Det såg rätt komiskt ut helt klart, undra om hen tänkte efter före att det skulle se så tokigt ut.
Men vi sett detta innan hur det är så hemskt med såssarna som berättar vem dom är och förmedlar sin politik.
Men ljuga om vem man är och förmedla politik SD inte vågar stå för, det är helt okey.
Undrar varför de skriver såna här saker, för det ser inte speciellt bra ut.
De har försökt många skademinimeringsförsök på dessa trollfabriker med anonyma trollkonton, och denna gång var hemskt med knacka dörr och berätta vem man är.
Och ohederligt på detta 
Hur kommer de på allt tokigt, för detta var tokigare än vanligt?