nattuw skrev 2025-09-13 16:04:06 följande:
Taktiken att hela tiden dra in SD och prata om SD har så här långt varit en framgångsfaktor, för SD. Så SD har till stor del S att tacka för sina framgångar. Och tack vare all brunsmetning är SD numera i stort sett immun mot eventuella skandaler.
Dock så var ju SD nazister runt hörnet bara, och det finns aktiva medlemmar kvar högt upp i SD.
Så varför ska vi låtsas om att det inte är så.
Och deras trollfabriker berättar och hon som filmar berättar, att de har inte gjort slut på detta än.
Men såklart, det är alltid att kritik inte fås ges när det kommer till SD och deras blunders.
Och det är också denna anledning de ger sig på SVT/SR och för de vill ingen ska prata om dom deras fel de gör.
Alexanderlukas skrev 2025-09-13 18:16:02 följande:
Tänk dig själv att leva ett liv där det första du tänker på när du vaknar är SD och det sista du tänker på innan du somnar är SD.
Spännande liv.
ROLF, varför skulle man tänka på dom, det räcker ju se vad de gör och sen diskutera detta.
Jag tänker på helt andra saker, och vet inte varför jag skulle slösa tid på att tänka på SD för, det är ju ett parti som inte gör vad de säger.
M;en skoj du pluggade SD denna gång, för all den reklam till såssarna du get är massiv.
Och när jag tänker på det, så låter detta mer som en projicering och det du skrev och att det är du som tänker på såssarna så fort du vaknar och för de är så provocerande för dig och du har inte en susning om varför.
Och för sakens skull, tänker lika lite på såssarna som alla andra partier.
Då det finns roligare saker att göra i livet än fastna i din loop där ingen saklighet och fakta får nå.(Du vet kaninhålet där era aggressioner mot såssarna är att de aldrig någonsin NÅGONSIN gjort något bra.)
Det tycker jag är rätt intrtessant faktiskt, och hur så hög andel av skott i huvudet på de stackars barnen.
Det antyder extremt starkt på att Israel avrättar barn.
Och SD och KD verkar helt okey med att avrätta barn, för kritik ger dom då inte.