• Bohemstina

Gå utan Bh

Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :) 

• Svar på tråden Gå utan Bh
  • Zandra Smulis

Jag har aldrig bh. Och jag är stolt över mina små bröst, jag har 75 a. Fast när jag har något genomskinligt, vill jag inte att bröstvårtor ska synas, då är bröstvårttejp suveränt! End of discussion:)

• Anonym (Melissa 23)

Jag går oftast med bh 75E, på fester går jag för det mesta utan.   Jag får blickar och har inte ont av det.
    på stranden solar och badar jag toppless och skäms inte för det.

• Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Anonym (Melissa 23) skrev 2025-07-07 18:41:54 följande:

Jag går oftast med bh 75E, på fester går jag för det mesta utan.   Jag får blickar och har inte ont av det.
    på stranden solar och badar jag toppless och skäms inte för det.

Då har du plastbröst då som inte rör sig i takt med att du går antar jag?
    Zandra Smulis skrev 2025-07-07 17:33:44 följande:

Jag har aldrig bh. Och jag är stolt över mina små bröst, jag har 75 a. Fast när jag har något genomskinligt, vill jag inte att bröstvårtor ska synas, då är bröstvårttejp suveränt! End of discussion:)

Jag blir lite avundsjuk måste jag erkänna. Tycker det är så snyggt och man kan ha vilka extrema urringningar som helst utan att det ser konstigt ut!
    Hade 75 b när jag började använda bh ibland. Då var jag kanske 13-14 men minns ändå hur bekvämt det var jämfört med senare. Fast då hade jag inga extrema urringningar, så bekväm var jag inte i den åldern:/
  • Anonym (Melissa 23)
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2025-07-08 09:55:05 följande:
    Då har du plastbröst då som inte rör sig i takt med att du går antar jag?
    Mina naturliga
    Anonym (Melissa 23) skrev 2025-07-08 11:09:53 följande:
    Mina naturliga
    Då har du tur som inte har ont utav det, så att du kan gå så som du tycker är mest bekvämt.
  • CatrineThn

Det första jag gör när jag kommer hem, är att ta av mig bh, hemskt plagg!
    Men går sällan ut utan..

• Anonym (B-Kupa)
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2025-07-08 10:01:08 följande:
    Jag blir lite avundsjuk måste jag erkänna. Tycker det är så snyggt och man kan ha vilka extrema urringningar som helst utan att det ser konstigt ut!
    Hade 75 b när jag började använda bh ibland. Då var jag kanske 13-14 men minns ändå hur bekvämt det var jämfört med senare. Fast då hade jag inga extrema urringningar, så bekväm var jag inte i den åldern:/
    Jag kan också ha extrema urringningar utan att det ser konstigt ut för jag har inte heller så stora bröst   
Svar på tråden Gå utan Bh