• Bohemstina

Gå utan Bh

Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :) 

• Svar på tråden Gå utan Bh
  • Anonym (6)

Jag använder BH ca 1 gång om året. Obehagligt plagg.
    Men jag använder inte genomskinliga plagg mm.

• Bohemstina

Håller med. 

kan ha lite genomskinliga plagg sommartid och bjuda lite på mig själv men jag väljer mina tillfällen. 

• Anonym (tuttfia)

Använder bh när jag ska på läkarbesök, typ en gång om året. Har hyfsat störa bröst och i motsats till många får jag ont i axlar och nacke när jag har bh.

Har en gammal skada i min ena axel så det är säkert därför. Jag har provat ett antal olika bh genom åren och när inget funkade bestämde jag att livet är för kort för att ha ont när man inte behöver det.

Det var ca 10 år sedan och sedan dess är mina bröst fria och jag trivs utmärkt.

• Anonym (Fejktuttar)

Jag har fejktuttar under muskeln så jag behöver egentligen inte BH. Men BH-löst och fejktuttar är lite väl...too much. Så BH ändå. Men jag skulle kunna!

• Bohemstina

Ja har man inlägg så sitter dom där dom ska :) 

• Anonym (Bengt)

Så läckert att se en kvinna utan BH när man ser vårtorna under tyget. Då går man igång.

• Anonym (Oreo)

Nää då hamnar de nere i brallorna.

• Anonym (M)
    Anonym (Fejktuttar) skrev 2023-05-20 21:18:42 följande:

Jag har fejktuttar under muskeln så jag behöver egentligen inte BH. Men BH-löst och fejktuttar är lite väl...too much. Så BH ändå. Men jag skulle kunna!

Men de måste ju va gött å slipp den ibland ;)
Svar på tråden Gå utan Bh