• Bohemstina

Gå utan Bh

Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :) 

• Svar på tråden Gå utan Bh
  • Man 78
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2023-05-24 20:39:10 följande:
    Ja, jag förstår att man anmäler inlägg som verkligen hotar någon. Eller säger något riktigt vidrigt, men för ett tradigt skämt? Visst kanske inte alltid så man skrattar av andras plumpa skämt (och det där med "du skulle behöva lite kuk" är väl bland det mest fantasilösa och uttjatade man kan komma med), men anmäla? Det är nog samma typer som ringer störningsjouren för att grannen spelar musik för en gångs skull, eller anmäler en granne till fk som orkar fixa lite i trädgården en dag, fast grannen är sjukskriven.
    Tycker också att kommentaren var fantasilös och tråkig. Visst ska man anmäla vissa saker men här på FL anmäls trådar till höger och vänster och försvinner helt utan motivering och (enligt mig) väldigt godtyckligt.
  • Salem

Älskar att se Bröstvårtorna puta ut utan Bh på kvinnorna

• Anonym (Hm)

Alltid bh, det är bekvämast.

• Anonym (Sambo)

Min sambo har tre barn till trots väldigt fina bröst som hon är väldigt tillfreds med. Hon har i princip aldrig bh hemma och går ibland utan även ute bland folk, till jobbet etc

Hon säger att det är många (män såklart) som tittar men att hon inte bryr sig om det eller att hon också kan gilla det om hon är på rätt humör. 

• Anonym (fri)
    Anonym (Tyvärr) skrev 2023-05-22 21:51:44 följande:

Stora och hängiga bröst, så det är absolut behå som gäller om jag är bland folk. Hemma går jag alltid utan. 

Varför då? Det är vackert med stora hängiga bröst tycker jag. Alla bröst är egentligen vackra. Är det för de är hängiga?

• Salem
    Anonym (fri) skrev 2023-05-26 10:22:39 följande:
    Varför då? Det är vackert med stora hängiga bröst tycker jag. Alla bröst är egentligen vackra. Är det för de är hängiga?
    Nej det är dom inte
  • Anonym (A-kupan)

Går oftast utan behå hemma, och min särbo är så lycklig för det.
    Men skulle aldrig vara utan bland folk, jag får så konstiga proportioner utan stoppad behå. 

• Anonym (95E)
    Salem skrev 2023-05-26 10:48:13 följande:
    Nej det är dom inte
    Män förväntas inte bära bh..
  • Salem
    Anonym (95E) skrev 2023-05-26 16:52:16 följande:
    Män förväntas inte bära bh..
    Alla kvinnors Bröst är inte vackra heller.... Så
  • Anonym (95E)
    Salem skrev 2023-05-26 18:04:13 följande:
    Alla kvinnors Bröst är inte vackra heller.... Så
    Ja, jag missförstod dig helt. Ber om ursäkt för att jag trodde du beskrev dina egna...
Svar på tråden Gå utan Bh