• Bohemstina

Gå utan Bh

Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :) 

• Svar på tråden Gå utan Bh
  • Anonym (Nyfiken)

Hur är det. Skaver det inte bröstvårtorna utan bh?

• Bohemstina

Nej det kan jag inte påstå direkt.

• Anonym (M)
    Bohemstina skrev 2023-05-21 08:43:30 följande:

Nej det kan jag inte påstå direkt.

Bara lite retade å styva i vinden ;)
  • Anonym (tuttfia)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-05-21 07:51:57 följande:

Inte vad jag har märkt.
  • linani
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-05-21 07:51:57 följande:

Varför skulle bröstvårtor skava mer mot tyget i en tröja, än mot tyget i en BH.
    Skaver dina egna bröstvårtor mot dina kläder?
  • Anonym (Gunnar)

Jag använder aldrig BH,

• Blondacissi

Har alltid bh av spets. Svart eller vit. Någon enstaka gång röd. Jag tycker konstigt nog att det är skönt att använda bh.

• Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Anonym (Malin) skrev 2023-05-19 20:36:09 följande:

Väldigt få skulle jag säga. BH-löst är helt ute idag även för de som har små bröst. Tråkigt tycker jag, behöver man inte BH-n som stöd är det skönare utan.

Nej det kan aldrig bli ute. Det är snyggt och sexigt med bhlöst när man har små bröst.

Tycker du för övrigt ska strunta totalt i vad som är "ute" och "inne". Att bry sig för mycket om det visar på att man är ängslig och fjantig.
    Släpp brösten fria och var bekväm och sexig istället: ) Önskar att jag kunde det men mina bröst behöver verkligen stöd. Kör med sportbh eftersom jag tycker att det är bekvämast.
    Gick utan bh ofta i sena tonåren. Killarna älskade det!
  • Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Anonym (Fejktuttar) skrev 2023-05-20 21:18:42 följande:

Jag har fejktuttar under muskeln så jag behöver egentligen inte BH. Men BH-löst och fejktuttar är lite väl...too much. Så BH ändå. Men jag skulle kunna!

Ja det är too much och skulle nog bara ge dig en massa oönskade blickar. Men whatever floats your boat, viktigast att du känner dig bekväm.

Små naturliga bröst kan aldrig bli fel utan bh. Känns tom rätt dumt att använda bh om man har a-kupor. Känns mest som fjortisar som har komplex för sina små bröst helt utan anledning.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2023-05-21 15:41:30 följande:
    Nej det kan aldrig bli ute. Det är snyggt och sexigt med bhlöst när man har små bröst.

Tycker du för övrigt ska strunta totalt i vad som är "ute" och "inne". Att bry sig för mycket om det visar på att man är ängslig och fjantig.
    Släpp brösten fria och var bekväm och sexig istället: ) Önskar att jag kunde det men mina bröst behöver verkligen stöd. Kör med sportbh eftersom jag tycker att det är bekvämast.
    Gick utan bh ofta i sena tonåren. Killarna älskade det!
    Visst är det snyggt och sexigt, tycker killar iaf, och just därför är det ute då kvinnor inte ska göra sig sexiga för okända män enligt rådande norm.

Jag tycker som du att det är skönt att vara utan men mina bröst är lite för stora för att det ska vara lämpligt i alla sammanhang. Så jag låter situationen avgöra, hemma är jag ofta utan.
Svar på tråden Gå utan Bh