• Bohemstina

Gå utan Bh

Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :) 

• Svar på tråden Gå utan Bh
  • Anonym (Johan)

Måste säga att jag tycker det är mycket trevligt att få se tjejer gå utan Bh. Tummen upp för det.

• lejon 789

Jag tycker att det är väldigt sexigt när min fru låter sina stora bröst röra sig fritt under tyget. Uppskattar att kvinnor gör det, oavsett storlek. Det är min helt egoistiska åsikt Glad

• Anonym (Tuttälskaren)

Tjata kanske va fel ordval. Menar mer att jag uppmuntrar hennes kropp o bröst. 

• Anonym (Tyvärr)

Stora och hängiga bröst, så det är absolut behå som gäller om jag är bland folk. Hemma går jag alltid utan. 

• Anonym (95E)
    Anonym (Tuttälskaren) skrev 2023-05-21 19:13:39 följande:

Kan säga att min sambo älskar när jag uppmärksammar hennes bröst. Hon känner sig sexig o blir kåt. Din inställning är bara ett tecken på att du aldrig får kuk o därför extremt bitter, usch! 

Världen behöver mindre bitterfittor?! 

Anmält 
  • Anonym (Carro)
    Anonym (95E) skrev 2023-05-22 22:00:19 följande:
    Anmält 
    "Anmält".... va??? E du helt goo i huvet?
  • Man 78
    Anonym (Carro) skrev 2023-05-23 09:11:15 följande:
    "Anmält".... va??? E du helt goo i huvet?
    Tänkte samma sak, har alltid undrat vilka det är som orkar sitta och anmäla trådar hela tiden eller vad det är som gör att vissa trådar plockas bort nästan direkt medan andra får leva kvar. FL känns väldigt godtyckligt när det kommer till moderering. 
  • Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Man 78 skrev 2023-05-23 10:45:49 följande:
    Tänkte samma sak, har alltid undrat vilka det är som orkar sitta och anmäla trådar hela tiden eller vad det är som gör att vissa trådar plockas bort nästan direkt medan andra får leva kvar. FL känns väldigt godtyckligt när det kommer till moderering. 
    Ja, jag förstår att man anmäler inlägg som verkligen hotar någon. Eller säger något riktigt vidrigt, men för ett tradigt skämt? Visst kanske inte alltid så man skrattar av andras plumpa skämt (och det där med "du skulle behöva lite kuk" är väl bland det mest fantasilösa och uttjatade man kan komma med), men anmäla? Det är nog samma typer som ringer störningsjouren för att grannen spelar musik för en gångs skull, eller anmäler en granne till fk som orkar fixa lite i trädgården en dag, fast grannen är sjukskriven.
  • Anonym (Knoppstånd)
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2023-05-24 20:39:10 följande:
    Ja, jag förstår att man anmäler inlägg som verkligen hotar någon. Eller säger något riktigt vidrigt, men för ett tradigt skämt? Visst kanske inte alltid så man skrattar av andras plumpa skämt (och det där med "du skulle behöva lite kuk" är väl bland det mest fantasilösa och uttjatade man kan komma med), men anmäla? Det är nog samma typer som ringer störningsjouren för att grannen spelar musik för en gångs skull, eller anmäler en granne till fk som orkar fixa lite i trädgården en dag, fast grannen är sjukskriven.
    Jovars ....har blivit spärrad ett antal gånger här för skitsaker. Ok, ibland kan jag fatta att humorbefriade inte fattat och anmält men rent allmänt ligger toleransribban väääääldigt lågt. Det är ett nätforum och man får helt enkelt räkna med mothugg och att folk uttrycker sig olika.
    Mest fantastiskt är väl de som pissar på allt och alla men sedan anmäler när de blir ifrågasatta.
  • OlleSQ
    Anonym (Kvinna med för stora bröst) skrev 2023-05-21 17:29:31 följande:
    Jaha är det så du menar med ute: ) då förstår jag.

Jag tycker absolut att det är riktigt snyggt utan bh fast jag är kvinna. Band som sticker fram är ju inte så snyggt. Valkarna även smala kvinnor får vid knäppet om de köper för liten bh runtom är inte heller så snyggt. Eller axelband som trillar ner, bh band som är för hårt åtdragna.

Gillar män verkligen bhlöst? Verkar även som att minst lika många gillar snygga underkläder och pushups som trycker upp brösten?. Tror de flesta män som gillar bhlöst gillar större bröst utan bh just för att det syns så mycket då, ja guppar eller vad man ska säga. De förstår nog inte hur obehagligt det är för oss som kräver mer stöd.
    Håller med om att hemma är det så skönt att vara utan. När man inte behöver gå fort eller hoppa så att det blir obehagligt. 

När jag var ung så var ju bhlöst normen och jag tycker det är vackert utan och då framförallt på en liten byst. Stor byst har aldrig varit en grej för mig. Så jag skulle nog säga tvärtom. De som uppskattar bhlöst föredrar liten byst.

Den som uppfann stoppade bhar måste fö ha hatat bröst för de som mest ut som skumgummibollar i olika storlekar och inte längre som bröst.

Svar på tråden Gå utan Bh