Gå utan Bh
Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :)
Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :)
Måste säga att jag tycker det är mycket trevligt att få se tjejer gå utan Bh. Tummen upp för det.
Jag tycker att det är väldigt sexigt när min fru låter sina stora bröst röra sig fritt under tyget. Uppskattar att kvinnor gör det, oavsett storlek. Det är min helt egoistiska åsikt 
Tjata kanske va fel ordval. Menar mer att jag uppmuntrar hennes kropp o bröst.
Stora och hängiga bröst, så det är absolut behå som gäller om jag är bland folk. Hemma går jag alltid utan.
Kan säga att min sambo älskar när jag uppmärksammar hennes bröst. Hon känner sig sexig o blir kåt. Din inställning är bara ett tecken på att du aldrig får kuk o därför extremt bitter, usch!
Världen behöver mindre bitterfittor?!
När jag var ung så var ju bhlöst normen och jag tycker det är vackert utan och då framförallt på en liten byst. Stor byst har aldrig varit en grej för mig. Så jag skulle nog säga tvärtom. De som uppskattar bhlöst föredrar liten byst.
Den som uppfann stoppade bhar måste fö ha hatat bröst för de som mest ut som skumgummibollar i olika storlekar och inte längre som bröst.