• Bohemstina

Gå utan Bh

Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :) 

• Svar på tråden Gå utan Bh
  • Anonym (Äckligt)

Såna här äckliga trådar gör att man helst flyttar in i sin bh och en tjock oversize stickad tröja hela året!! Alltså vilka vidriga kommentarer, vad har ni för kvinnosyn?? "Då pirrar det till", "Man blir upphetsad", "Det är sexigt!", "Läckert!", "Det guppar så skönt!", "Älskar att se styva bröstvårtor under tyget!". Ni har inte fattat att tjejer inte är till för att tillfredsställa er eller??? Att vi inte klär oss för att ni ska få ståkuk! Att de flesta normalfuntade av oss inte vill ha era blickar och ert dreglande efter oss!
    Gällande små bröst utan bh så är det peddovarning på det. Att skryta med att vara underutvecklad och inte ens använda ett vuxet plagg för att dölja eländet, hur kan man se det som kvinnligt och attraktivt??

Mina bröst tillhör bara mig och inte er, pervon!!

Då hela FL är uppbyggt av snusk och sextrådar där man kan äckla sig bäst man vill så kommer ett kritiskt inlägg som detta givetvis tas bort!

• Anonym (Carro)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-05-21 16:11:36 följande:

Såna här äckliga trådar gör att man helst flyttar in i sin bh och en tjock oversize stickad tröja hela året!! Alltså vilka vidriga kommentarer, vad har ni för kvinnosyn?? "Då pirrar det till", "Man blir upphetsad", "Det är sexigt!", "Läckert!", "Det guppar så skönt!", "Älskar att se styva bröstvårtor under tyget!". Ni har inte fattat att tjejer inte är till för att tillfredsställa er eller??? Att vi inte klär oss för att ni ska få ståkuk! Att de flesta normalfuntade av oss inte vill ha era blickar och ert dreglande efter oss!
    Gällande små bröst utan bh så är det peddovarning på det. Att skryta med att vara underutvecklad och inte ens använda ett vuxet plagg för att dölja eländet, hur kan man se det som kvinnligt och attraktivt??

Då hela FL är uppbyggt av snusk och sextrådar där man kan äckla sig bäst man vill så kommer ett kritiskt inlägg som detta givetvis tas bort!

Oj, vad jobbigt du verkar ha det 
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Tuttälskaren) skrev 2023-05-19 22:01:49 följande:

Tjatar mkt på min sambo att hon ska hå utan BH. Hon har stora, typ 90F. Tycker det ser sexigt o ledigt ut. Allt behöver inte vara så strikt o stelt jämt. 

Sluta genast att tjata mycket på din sambo om hennes underkläder. Vad du tycker ser sexigt ut är irrelevant.
  • Anonym (Carro)
    Anonym (Usch) skrev 2023-05-21 16:50:59 följande:
    Sluta genast att tjata mycket på din sambo om hennes underkläder. Vad du tycker ser sexigt ut är irrelevant.
    Varför är det irrelevant?

Man är väl två att önska i en tvåsamhet?

Hur tänker du nu?
  • Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Anonym (Malin) skrev 2023-05-21 15:51:56 följande:
    Visst är det snyggt och sexigt, tycker killar iaf, och just därför är det ute då kvinnor inte ska göra sig sexiga för okända män enligt rådande norm.

Jag tycker som du att det är skönt att vara utan men mina bröst är lite för stora för att det ska vara lämpligt i alla sammanhang. Så jag låter situationen avgöra, hemma är jag ofta utan.
    Jaha är det så du menar med ute: ) då förstår jag.

Jag tycker absolut att det är riktigt snyggt utan bh fast jag är kvinna. Band som sticker fram är ju inte så snyggt. Valkarna även smala kvinnor får vid knäppet om de köper för liten bh runtom är inte heller så snyggt. Eller axelband som trillar ner, bh band som är för hårt åtdragna.

Gillar män verkligen bhlöst? Verkar även som att minst lika många gillar snygga underkläder och pushups som trycker upp brösten?. Tror de flesta män som gillar bhlöst gillar större bröst utan bh just för att det syns så mycket då, ja guppar eller vad man ska säga. De förstår nog inte hur obehagligt det är för oss som kräver mer stöd.
    Håller med om att hemma är det så skönt att vara utan. När man inte behöver gå fort eller hoppa så att det blir obehagligt. 
  • Anonym (Kvinna med för stora bröst)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-05-21 16:11:36 följande:

Sluta shamea kvinnor med naturligt små bröst! Det är inte peddovarning på små men fullt utvecklade bröst, lägg ner!

Ja dina bröst tillhör bara dig, givetvis! Din handväska tillhör också bara dig. Det hindrar inte andra från att titta på din väska, prata om den eller slänga avundsjuka blickar.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Tuttälskaren) skrev 2023-05-21 19:13:39 följande:

Kan säga att min sambo älskar när jag uppmärksammar hennes bröst. Hon känner sig sexig o blir kåt. Din inställning är bara ett tecken på att du aldrig får kuk o därför extremt bitter, usch! 

Världen behöver mindre bitterfittor?! 

Varför behöver du då tjata mycket, om hon nu älskar det?

Jaha, jag behöver kuk för att jag inte tycker att du ska tjata på din fru om att ta av bh:n. Att ni aldrig kan komma på något bättre. Tror du att det är brist på kuk eller?
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Carro) skrev 2023-05-21 17:28:19 följande:
    Varför är det irrelevant?

Man är väl två att önska i en tvåsamhet?

Hur tänker du nu?
    För att man inte ska tjata på sin partner att göra saker? Är det helt obegripligt för dig 2023 att man inte ska hålla på att "tjata mycket" på sin partner att hon ska ta av bh:n? Att önska är en sak. Att tjata är en helt annan sak. Och TS skrev just tjata.
  • Anonym (Knoppstånd)

Har tur som inte behöver varken be eller tjata på min kvinna.
     Hon vet nog vad jag tycker om och även vid 55 års ålder så går hon utan kasse och låter mig se ..... mmm
    Hon låter mig känna och smaka. Kan roa mig rätt länge med hennes bröst.
    Vi tycker båda om det och hon vet ju hur hon ska få igång mig, moooaaahhahaha

Svar på tråden Gå utan Bh