BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hel negativt test idag på bim-1 och äl+12.. 😔 ☹️
Så trist ☹️ För mig dök ju mensen också upp..
Jag har tyvärr inte fått mens ännu sedan 8/7 (troligen oregelbunden mens pga att jag ammar) men enligt äl-stickor och sekret hade jag äl 14/8 vilket innebär att jag borde ha bim på tisdag 29/8. Hitttar inte bim-listan men undrar om någon har samma bim-datum, och i sådana fall när ska ni testa er? Har hcg 10-test hemma men vill inte slösa i onödan 🙈
Tack för all omtanke, blödningen tycks ha pausats sen igår iaf.
men känns som en evighet till den 5/9 så jag bokade ett privat vul den 31/9.
Jag har tyvärr inte fått mens ännu sedan 8/7 (troligen oregelbunden mens pga att jag ammar) men enligt äl-stickor och sekret hade jag äl 14/8 vilket innebär att jag borde ha bim på tisdag 29/8. Hitttar inte bim-listan men undrar om någon har samma bim-datum, och i sådana fall när ska ni testa er? Har hcg 10-test hemma men vill inte slösa i onödan 🙈
Tack för all omtanke, blödningen tycks ha pausats sen igår iaf.
men känns som en evighet till den 5/9 så jag bokade ett privat vul den 31/9.
Verkar inte gå att citera!
Men min mens är sen med två dagar. De jag reagerade på idag va att min temp visade 38.2 men jag är inte sjuk och har suttit stilla hemma och jobbat vid datorn hela dagen. Vet inte om de kan vara så att min ägglossning blev sen denna månaden? Men de är CD34 idag iaf 🤷?♀️ brukar få mens runt cd 27-30 vanligast är dag 28.
Verkar inte gå att citera!
Men min mens är sen med två dagar. De jag reagerade på idag va att min temp visade 38.2 men jag är inte sjuk och har suttit stilla hemma och jobbat vid datorn hela dagen. Vet inte om de kan vara så att min ägglossning blev sen denna månaden? Men de är CD34 idag iaf 🤷?♀️ brukar få mens runt cd 27-30 vanligast är dag 28.
Enligt äl, som blev en dag senare än tidigare cykler, så har jag bim på fredag på cykeldag 28. Men enligt mina senaste cykler som brukar vara väldigt regelbundna, så brukar jag få mens på cykeldag 26 eller 27.. Så jag vet inte riktigt om jag ska räkna bim i morgon eller på fredag?
I morgon är det äl+12. Tror ni ett vanligt graviditets test funkar då eller måste jag vänta tills det är 14 dagar efter äl? Har inga tidiga test hemma.. 🤔