• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Janbo

Med risk för att låta nojjig, men jag är verkligen rookie på detta. Hur ser denna stegring ut? BIM borde vara idag på +15 men appen säger imorgon. Har inte testat med digital veckoindikator sedan jag fick 1-2 veckor den 20/8. Ska testa med veckoindikator på lördag eller blr det redan har slagit om?
  • SeptemberB
    Janbo skrev 2023-08-24 17:13:46 följande:
    //

Med risk för att låta nojjig, men jag är verkligen rookie på detta. Hur ser denna stegring ut? BIM borde vara idag på +15 men appen säger imorgon. Har inte testat med digital veckoindikator sedan jag fick 1-2 veckor den 20/8. Ska testa med veckoindikator på lördag eller blr det redan har slagit om?
    Jag tror den redan visar 2-3 nu för dig 😊
  • Janbo
    SeptemberB skrev 2023-08-24 17:18:38 följande:
    Jag tror den redan visar 2-3 nu för dig 😊
    Det gjorde den! På eftermiddagsurin (ganska koncentrerat endå) 😅
  • cutepenguin
    Janbo skrev 2023-08-24 18:07:29 följande:
    Det gjorde den! På eftermiddagsurin (ganska koncentrerat endå) 😅

Så glad för din skull!! 😁 

• Janbo
    cutepenguin skrev 2023-08-24 18:09:22 följande:

Så glad för din skull!! 😁 

Tack 💕 är ju klart orolig än men första etappen nådd (typ) BIM idag eller imorgon ☺️
  • Jennjenn91

cb ultratidigt med morgonurin. Äl+12/13
    väldigt smidigt med digitalt så slipper man gissa :)
  • cutepenguin
    Jennjenn91 skrev 2023-08-25 07:01:33 följande:

Stort grattis! 😁 Föredrar också digitalt, tycker det är värdelöst att sitta och tolka streck (innan det faktiskt blir tydliga streck såklart).

• Natalina1451
    Jennjenn91 skrev 2023-08-25 07:01:33 följande:

Wow grattis vad roligt! 

Tyckte också det var klockrent o köra Med ett digitalt, nu hade jag ju tagit ett sticktest som var tidigt också men även om där var ett ganska tydligt streck så kände det mycket ?säkrare? när man såg det där digitala. 

• Jennjenn91

Tack! Nu återstår ett par veckor av grov ångest och oro! men jag hade inte valt att ha det på nåt annat vis <3

• Mololo

Åh jag blir så frustrerad och besviken på min kropp..

Egentligen hade jag bim igår, men appen flyttade fram mig till idag istället. Har inte minsta tecken på att mensen är på gång.. samtidigt negativa test varje dag. Så när man nu vet att man inte är gravid. Varför kan då inte bara mensen komma? Ska man behöva vänta och få upp falska förhoppningar i onödan. Vill bara spola fram till nästa äl och få denna mens överstökad! 😓 

Svar på tråden BIM Augusti 2023