Anonym (hmm) skrev 2023-08-03 10:59:57 följande:
Du har knarkare överallt.
Slår vad om att du dricker kaffe dagligen, säkert flera koppar dessutom.
Slår även vad om att du äter mat med socker i.
Slår även vad om att du har många i din omgivning som antingen röker cigg, dricker alkohol eller isvattenbadar.
Socker, alkohol samt isvattenbadning förändrar dem alla en personen sinnestillstånd.
Du har en hycklare av rang. Var o en äger sin egna kropp. Fast det är inte sant. Kanske man skulle implentera lite fler lagar så att ingen likt dig kan sitta o hyckla, så att vi alla är oberättigade att få göra som vi vill med våra egna kroppar? Kanske låter bra tycker du?
Varför inte förbjuda kaffe, isvattenbad, bastu, glass o socker, träning?
Allt kan du knarka på. Något så enkelt som glass förändrar sinnestillståndet. Kolla bara på alla barn. Oftast gnälliga o otåliga tills de får en glass... då rusar lycko endorfiner i huvudet på dom. Det kan räknas som knark det med då det förändrar ex ungen till en annan sinnesstämning / sinnestillstånd.
Den där dyra tavlan du säkert har hängandes målades säkert utav en fransk snubbe som dragit en lina innan han måla den. Du är bullshit, du vill kontrollera alla andra så du får som just DU vill. Sen att det i grunden handlar om korruption.. det skiter du i. Sålänge du får göra vad du vill med din kropp som du gillar o så länge du kan kontrollera att andra omkring dig inte heller gjort något som du inte hade gillat att göra själv.
Vet du, sådana som dig är bara fega små narcissister och inget annat.
Ärligt talat sådana människor likt dig är bara så jävla tragiska. Hade varit en sak om det faktiskt var skadligt för individen i sig. Men de droger som de flesta faktiskt vill åt är oftast klassade som MINDRE farliga än alkohol dessutom. Så hela skiten är både korrupt och löjligt. Fler dör av alkohol och trafikolyckor än ex cannabis. Men du ogillar cannabis brukare och smutskastar dom än hellre än mer och kallar dom säkerligen för missbrukare istället. Allt för att slicka din egna skrynkliga röv och lyfta dig själv o tro att du är något. Patetiskt.
Wow vad agressiv du är, vad är du hög på?
Socker har jag inte ätit på 10 år. Vet att det är mer beroende framkallande än heroin. Slutade dricka kaffe för flera år sen.
Jag är fullt medveten om att man kan bli hög på en hel del. Men jag vill inte ha människor i min närhet som är höga. Det är MITT val och har inget med korruption att göra.
Föreslår att du kollar upp var narcissist är för något för jag är så jäkla långt ifrån det du kan komma.
Knarka du på om du vill, det är ditt val. Men om någon inte vill ha dig i sin närhet för att du är hög får du acceptera.
Den patetiska här är inte jag, snarare du. Och sjukt otrevlig dessutom