Hur ofta duschar ni kroppen?
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Här beror mycket på vad man gjort och vilken årstid.
På sommaren duschar jag dagligen men på hösten och vintern kan jag duscha varannan eller vart tredje dag, beror alldeles på vad jag har gjort?MEN tvättar varje morgon och kväll alla områden som sig bör med tvättlappar.
Det beror ju även mycket på vad man har för typ av arbete. Ibland vistas jag ute hela dagarna i damm mm och då blir det självklart en dusch!
Har även en liten noja att jag alltid tvättar fötterna efter en arbetsdag( byter även strumpor) då jag tycker att just fötter kan bli sunkiga efter en dag med arbetsskor,det gör mycket med känslan av fräschhet ☺️
Är jag i ett förhållande blir det dusch varje dag..,😉
Det går snabbt att starta en tråd där någon annan tar över, effektivt. Provocerande. Eller inte. Som om vi kommer få svar.
Alltså, de flesta som duschar varje dag luktar ju inte illa. Att det sedan finns något undantag här och där är inte intressant. Undantag finns alltid. Så nej, det är inte vanligt att lukta illa från kroppen om man duschar varje dag.
Läs inlägg 17.
Tro det du.
Personer som luktar så sällan luktar INTE gott. Hade själv en sådan partner när jag var ung och dum.
Alltså, de flesta som duschar varje dag luktar ju inte illa. Att det sedan finns något undantag här och där är inte intressant. Undantag finns alltid. Så nej, det är inte vanligt att lukta illa från kroppen om man duschar varje dag.
Läs inlägg 17.
Det är ju skillnad på att råka ut för något som gör att man inte kan duscha dagligen och att självmant välja att endast duscha två gånger per vecka. Självklart skulle jag inte lämna min partner om denne behövde opereras och tillfälligt inte kunde duscha. Det är en annan sak än det jag pratade om.