Hur ofta duschar ni kroppen?
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Fast om man bara tvättar underliv, rumpa osv två gånger per vecka så är det inte fräscht. Det är inte att vara hygienisk.
Om man bara duschar hela kroppen två gånger per vecka men duschar underlivet och rumpan alla dagar i veckan så är det en annan sak.
Om man duschar varje dag så är man fräsch och ren i kroppen, normalt sett alltså. Om man luktar skit trots att man duschar varje dag så är det något fel. Duschar man varje dag så brukar man vara ren och fräsch. Förstår man inte hur man gör när man duschar och därmed inte förstår att man måste vara noggrann så är man efterbliven.
Anonym (L): Jag är då fräsch och ren varje dag eftersom jag dagligen sköter min hygien, även om jag duschar kroppen ocj håret 2-3 gånger i veckan.
Men det klart, om man inte sköter sin hygien så spelar det faktiskt ingen roll hur ofta man duschar.