Hur ofta duschar ni kroppen?
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Anonym (L): Nej, det behövs det inte.
Jo då, man är inte fräsch eller ren om man bara duschar 2-3 gånger i veckan.
Men det är ok, det är upp till var och en om man vill vara ren och fräsch eller ej, men om man är i ett förhållande (som ts och hans tjej) så bör man vara noga med hygienen. Om inte annat för partners skull.
Två till tre gånger i veckan. Det är egentligen för mycket för min hud men var tredje dag börjar håret tycka att det är dags att tvättas och det gör jag enklast i duschen.
Nja, duschar man två gånger i veckan så är man inte ren eller fräsch.
Hur ofta och hur noggrant man duschar har mycket att göra med hur fräsch man är.
Här beror mycket på vad man gjort och vilken årstid.
På sommaren duschar jag dagligen men på hösten och vintern kan jag duscha varannan eller vart tredje dag, beror alldeles på vad jag har gjort?MEN tvättar varje morgon och kväll alla områden som sig bör med tvättlappar.
Det beror ju även mycket på vad man har för typ av arbete. Ibland vistas jag ute hela dagarna i damm mm och då blir det självklart en dusch!
Har även en liten noja att jag alltid tvättar fötterna efter en arbetsdag( byter även strumpor) då jag tycker att just fötter kan bli sunkiga efter en dag med arbetsskor,det gör mycket med känslan av fräschhet ☺️
Är jag i ett förhållande blir det dusch varje dag..,😉
Anonym (L): Jag är då fräsch och ren varje dag eftersom jag dagligen sköter min hygien, även om jag duschar kroppen ocj håret 2-3 gånger i veckan.
Men det klart, om man inte sköter sin hygien så spelar det faktiskt ingen roll hur ofta man duschar.
Fast om man bara tvättar underliv, rumpa osv två gånger per vecka så är det inte fräscht. Det är inte att vara hygienisk.
Om man bara duschar hela kroppen två gånger per vecka men duschar underlivet och rumpan alla dagar i veckan så är det en annan sak.
Om man duschar varje dag så är man fräsch och ren i kroppen, normalt sett alltså. Om man luktar skit trots att man duschar varje dag så är det något fel. Duschar man varje dag så brukar man vara ren och fräsch. Förstår man inte hur man gör när man duschar och därmed inte förstår att man måste vara noggrann så är man efterbliven.
Nja, duschar man två gånger i veckan så är man inte ren eller fräsch.
Hur ofta och hur noggrant man duschar har mycket att göra med hur fräsch man är.