Hur ofta duschar ni kroppen?
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Den här tråden fick mig att skratta rakt ut flera gånger. 
Det är väl för tusan självklart att man inte luktar mer illa om man duschar oftare.
Visst kan man använda tvättlappar men det är lika snabbt att ta en snabbdusch och bli dubbelt så fräsch.
Och ja, det finns män med fetischer men vi kan väl inte bygga vår hygienrutin efter dem hahaha
Och självklart känner man direkt om någon inte har duschat på lukten. Jag har några kollegor som uppenbarligen duschar 2-3 ggr/v och tro mig, det känns på lukten. Jag har inget emot dem för jag behöver inte sitta precis bredvid men nog känns det. De dagar de har duschat både ser de annorlunda ut och luktar annorlunda. Tror inte de bryr sig det minsta.
Visst kan man använda tvättlappar men det är lika snabbt att ta en snabbdusch och bli dubbelt så fräsch.
Varannan dag på vinterhalvåret och varje dag på sommaren

Lite skillnad på att inte ha möjlighet att duscha och att välja att avstå. Samma med exemplet om operation/sjukhus ovan, men det kanske inte var du som skrev om det.

Lite skillnad på att inte ha möjlighet att duscha och att välja att avstå. Samma med exemplet om operation/sjukhus ovan, men det kanske inte var du som skrev om det.

jag duschar varannan dag, ibland var tredje. Hårtvätt cirka 2 gånger vecka. Min sambo gör också så. Han luktar aldrig illa.
Det varierar, duschar både kropp och hår kanske tre dagar i veckan i snitt och tvättar de delar som behövs mellan duschningarna vid behov, på sommaren kanske jag duschar mig oftare.