Hur ofta duschar ni kroppen?
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Alla luktande kroppsdelar tvättas med rinnande vatten dagligen, om jag inte är helt själv, bara varit hemma och slappat och inte svettats och inte orkar då kan det hoppas över en dag. Håret tvättas var 3:dag oftast så kroppsdusch blir varannan el varje dag beroende på om det ska tvättas hår. Men då tvättas som sagt underliv och under armarna ändå.
Till er som säger att man luktar även om man duschar varje dag så kan det ju ofta handla om något hormonellt eller att man tvättar kläder fel/för sällan och sover i grisiga lakan.
Men jag har fått ett dilemma, min sambo som brukar ha duschat ofta har slutat med det plötsligt. Nu sist gick det 4 dagar utan dusch. jag tycker det är vidrigt men vet inte vad jag ska säga? Hörru din grus, duscha för fan? Fattar inte hur man kan vänta 4 dagar utan att duscha när man bor med någon?
Sambon kan iaf glömma allt vad närhet heter så länge denna inte duschar oftare.
Det har jag inte märkt av. Såklart det kan hända, men normalt sett så luktar man inte illa om man duschar varje dag och sköter sin hygien. Då är det något fel.
Om man luktar illa trots att man duschar varje dag så kan det då handla om något hormonellt eller att man tvättar kläder på fel sätt, sover i grisiga sängkläder eller liknande, som inlägg 111 skrev.
Det varierar, duschar både kropp och hår kanske tre dagar i veckan i snitt och tvättar de delar som behövs mellan duschningarna vid behov, på sommaren kanske jag duschar mig oftare.
Duschar varannan dag. Ibland kan det gå tre dagar.
Varför?
Jag har helt enkelt inte behovet av att duscha mer. Jag känner mig fräsch och ren även fast jag inte duschar varje dag. Jag luktar inte illa (enligt min man) och min hud har aldrig mått såhär bra som nu. Så det är varför.
Varje dag. Självklart!!
En sån tjej hade jag aldrig kunnat vara tillsammans med.
Hoppas att hon åtminstone tvättar fiffi varje dag!?