BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Denna månaden fick jag inte ett enda positivt ÄL-test, trots flera tester om dagen t.om CD20. SNOPET minst sagt då jag tidigare haft superlätt att hitta stegringen...
Haft diverse ÄL-symtom över en vecka men började förlika mig lite vid tanken att det nog inte blir nåt ägg denna månaden.
Men så imorse kom efter-ägglossnings-symptomen som ett brev på posten. Enorma och känsliga bröstvårtor och klåda/torrhet därnere är mina klassiska två.
Griper väl efter halmstrån, men är det någon som haft bekräftad ÄL utan att faktiskt aldrig få positiva test?
Ps... Nästa månad börjar jag tempa!
Jag fick ett positivt äl test igår och idag. Om jag vill testa äl+9 räknar ni med igår och idag då eller +9 dagar from imorgon? 🤔
Nu kommer jag tillbaka i forumet. Jag hade BIM 3 november och plussade redan 1/11. I förra veckan fick jag ett missfall. Detta diagnosticerades över telefon. Känns helt galet att få ett sådant besked utan undersökning via telefon.
Så nu är jag tillbaka igen. Vet inte än när nästa mens blir, det borde vara slutet av november men kanske i början av december. Får se om kroppen lyckas ställa tillbaka sig.
Jag är 25 år & försöker bli gravid med vårt första barn.
Nu kommer jag tillbaka i forumet. Jag hade BIM 3 november och plussade redan 1/11. I förra veckan fick jag ett missfall. Detta diagnosticerades över telefon. Känns helt galet att få ett sådant besked utan undersökning via telefon.
Så nu är jag tillbaka igen. Vet inte än när nästa mens blir, det borde vara slutet av november men kanske i början av december. Får se om kroppen lyckas ställa tillbaka sig.
Jag är 25 år & försöker bli gravid med vårt första barn.
Beklagar!
Vad var det som gjorde att de kunde fastställa att det var ett missfall?
Beklagar!
Vad var det som gjorde att de kunde fastställa att det var ett missfall?
jag fick ju ett sent missfall för snart 3 veckor sedan. Förra veckan fick jag en stor blödning igen och hamnade på gynakuten där läkaren (utan bedövning) drog ut rester med tång 😵?💫 kunde konstatera med ultraljud att där fanns mer rester kvar och jag fick hem en ?efterbehandling? med cytotec att ta hemma i fredags. Det kom inga mer stora blödningar eller rester med jag blöder fortfarande en del färskt blod. idag fick jag dock en stark ägglossningskänsla sä jag tog ett test.
teststräcket är inte lika starkt men det är väldigt nära positivt, tror ni detta är möjligt?

får ändå inte ligga pga infektionsrisken då jag fortfarande blöder men är det inte väldigt märkligt? Någon som upplevt detta?
Testar du negativt på grav test? Så det inte är hcg som ger utslag på ägglossningstestet?
är rester kvar kan väl kroppen ibland fortsätta producera hcg
jag fick ju ett sent missfall för snart 3 veckor sedan. Förra veckan fick jag en stor blödning igen och hamnade på gynakuten där läkaren (utan bedövning) drog ut rester med tång 😵?💫 kunde konstatera med ultraljud att där fanns mer rester kvar och jag fick hem en ?efterbehandling? med cytotec att ta hemma i fredags. Det kom inga mer stora blödningar eller rester med jag blöder fortfarande en del färskt blod. idag fick jag dock en stark ägglossningskänsla sä jag tog ett test.
teststräcket är inte lika starkt men det är väldigt nära positivt, tror ni detta är möjligt?
//
får ändå inte ligga pga infektionsrisken då jag fortfarande blöder men är det inte väldigt märkligt? Någon som upplevt detta?
//
det är möjligt att du har ägglossning. Jag hade förmodligen ägglossning tre veckor efter vårt missfall (men vi kom bara till v12), jag testade aldrig men slutade blöda strax efter tre veckor och hade sen en mens två veckor senare.
även om ni inte får ligga nu för infektionsyrisk, så är det positivt om kroppen kommer tillbaka.
Beklagar att du behöver gå igenom det, det är så hemskt 💔