• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Natalina1451
    Cececilia skrev 2023-11-13 21:05:39 följande:

det är möjligt att du har ägglossning. Jag hade förmodligen ägglossning tre veckor efter vårt missfall (men vi kom bara till v12), jag testade aldrig men slutade blöda strax efter tre veckor och hade sen en mens två veckor senare. 

även om ni inte får ligga nu för infektionsyrisk, så är det positivt om kroppen kommer tillbaka. 

Beklagar att du behöver gå igenom det, det är så hemskt 💔

Tack beklagar ert med det är verkligen hemskt.

Det känns verkligen som ägglossning för blodet är också blandat med väldigt glidiga flytningar precis som vid ägglossning i vanliga fall.. 

Syskonförsök skrev 2023-11-13 20:32:14 följande:

Testar du negativt på grav test? Så det inte är hcg som ger utslag på ägglossningstestet? 

är rester kvar kan väl kroppen ibland fortsätta producera hcg

Jag kom ju på att jag skulle tagit ett graviditetstest i samma kiss som jag precis hade hällt bort 🙈 men trodde ju inte det skulle bli så starkt så tanken fanns inte där till en början. Nu håller jag mig igen så länge jag orkar för att ta ett graviditetstest också. Det var starkt positivt för 6 dagar sedan men det var innan jag var inne på akuten igen i torsdags. läkaren fick ut 3 ganska stora bitar Det kanske var det sista även om det fortfarande fanns mycket blod osv kvar i livmodern enligt ultraljudet...
  • DrömlivetiHD
    bebissugen91 skrev 2023-11-13 17:32:44 följande:

Jag fick ett positivt äl test igår och idag. Om jag vill testa äl+9 räknar ni med igår och idag då eller +9 dagar from imorgon? 🤔

Åh kul med positiva ÄL test!
    Jag har testat hela helgen men de är verkligen tvärtomma 😭 Med dessa jag beställt nu står det dessutom att man inte ska ta morgonkisset så jag har haft fullt upp med att försöka hålla mig och inte dricka och samtidigt pricka in det med att vara hemma så jag kan kissa i min kopp.. haha. Herregud. Blir det någon ägglossning denna månaden eller? Så jobbigt 
  • Jossolo

Jag har beställt digitala ägglossningstest nu. Tänker jag kör vanliga stickor fram tills det blir nästintill lika starka som kontrollstrecket. Så kompletterar jag med dom digitala 😅 

• sommar2019juni

Även om ni ägglossning blev tidigare än tänk så tycker jag ändå min kurva är väldigt annorlunda 😅 Hahah förlåt för mitt tjat men man funderar så otroligt mycket?
  • EFW

Nu har ff satt ut min äl, hade ingen förra månaden så är väldigt nöjd just nu 😊
    Hoppas på bebis nu! 

• tjatalagom
    sommar2019juni skrev 2023-11-14 06:57:49 följande:
    Även om ni ägglossning blev tidigare än tänk så tycker jag ändå min kurva är väldigt annorlunda 😅 Hahah förlåt för mitt tjat men man funderar så otroligt mycket?
    Skulle tro att du hade äl cd 10 redan med tanke på droppet i temp och sen den jämna höjningen😅
    det gör inget att tempen varierar lite sådär, det kan vara många faktorer som spelar in!
  • sommar2019juni
    tjatalagom skrev 2023-11-14 07:22:36 följande:
    Skulle tro att du hade äl cd 10 redan med tanke på droppet i temp och sen den jämna höjningen😅
    det gör inget att tempen varierar lite sådär, det kan vara många faktorer som spelar in!
    Redan CD10, det skulle innebära BIM redan på måndag, spännande!!! Åh jag förstår att det är många saker som spelar in varför tempen åker upp och ner men brukar vara så ?enkelt? att tyda min kurva men inte denna gången, vet inte om de kanske är att jag övertänker🙊
  • sommar2019juni

Förövrigt inatt, så vaknade jag av en otrolig kramp i nedre ryggen, typ på ena sidan, som stack framförallt och drog lite så jag fick ställa mig upp men hjälpte inte men gav sig inom typ 1 minut, som en kramp.

om jag hade ÄL CD10 så är jag på ÄL +6 idag, kan de vara något tecken Av något slag? Har någon annan upplevt något liknande? Har också ont i brösten med det hade jag förra månaden också

• äpplelina

Har varit övertygad den här månaden att det tog sig.. men idag har jag spottings o mensvärk så nu kommer väl den där jävla tanten ändå.. då börjar vi försök 6 efter missfall, känns helt hopplöst.. den här väntan tar knäcken på en, kram till er alla som kämpar och till er som plussat!

• Villblimamma98

Och nu har man börjat inbilla sig symtom..  bara äl + 5 så VET ju det är för tidigt men ändå känner man så mycket "symtom"

Svar på tråden BIM november