BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
det är möjligt att du har ägglossning. Jag hade förmodligen ägglossning tre veckor efter vårt missfall (men vi kom bara till v12), jag testade aldrig men slutade blöda strax efter tre veckor och hade sen en mens två veckor senare.
även om ni inte får ligga nu för infektionsyrisk, så är det positivt om kroppen kommer tillbaka.
Beklagar att du behöver gå igenom det, det är så hemskt 💔
Tack beklagar ert med det är verkligen hemskt.
Det känns verkligen som ägglossning för blodet är också blandat med väldigt glidiga flytningar precis som vid ägglossning i vanliga fall..
Testar du negativt på grav test? Så det inte är hcg som ger utslag på ägglossningstestet?
är rester kvar kan väl kroppen ibland fortsätta producera hcg
Jag fick ett positivt äl test igår och idag. Om jag vill testa äl+9 räknar ni med igår och idag då eller +9 dagar from imorgon? 🤔
Jag har beställt digitala ägglossningstest nu. Tänker jag kör vanliga stickor fram tills det blir nästintill lika starka som kontrollstrecket. Så kompletterar jag med dom digitala 😅

Nu har ff satt ut min äl, hade ingen förra månaden så är väldigt nöjd just nu 😊
Hoppas på bebis nu!
Förövrigt inatt, så vaknade jag av en otrolig kramp i nedre ryggen, typ på ena sidan, som stack framförallt och drog lite så jag fick ställa mig upp men hjälpte inte men gav sig inom typ 1 minut, som en kramp.
om jag hade ÄL CD10 så är jag på ÄL +6 idag, kan de vara något tecken Av något slag? Har någon annan upplevt något liknande? Har också ont i brösten med det hade jag förra månaden också
Har varit övertygad den här månaden att det tog sig.. men idag har jag spottings o mensvärk så nu kommer väl den där jävla tanten ändå.. då börjar vi försök 6 efter missfall, känns helt hopplöst.. den här väntan tar knäcken på en, kram till er alla som kämpar och till er som plussat!
Och nu har man börjat inbilla sig symtom.. bara äl + 5 så VET ju det är för tidigt men ändå känner man så mycket "symtom"