• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Constanza

Hej, skriver här då ni alla vet så mycket om ägglossning och sånt. Jag undrar när kommer fertilA flytningar? är det strax innan eller samma dag?

• sommar2019juni
    tjatalagom skrev 2023-11-14 12:22:09 följande:

Det känns som äl+ 10 då tempen ändå ökar. Jag hade väldigt liknande tempökning den här cykeln, väldigt långsam progesteronökning. Lägger in bild så du kan jämföra.
    annars kan det ju vara så att kroppen försökt ägglossa men att ägget inte släppte före cd 12-13☺️

här är min graf. NC tyckte jag hade ägglossning cd 26, men jag är bombsäker att det var cd 23😊 dessutom dippade ju min temp men plussade ändå där mitt i tempdippen som synes❤️ lycka till Oavsett vilken dag du ägglossat!

Åh men tycker ändå din kurva är rätt lik min nuvarande vilket ger mig hoppppp🥹😍 i och för sig har jag ingen anledning att känna annat än det ännu heller men man vill såklart inte hoppas för mycket! Så tacksam att du skrev ❤️
  • Cececilia
    Villblimamma98 skrev 2023-11-14 16:27:05 följande:

Sker implantation alltid tidigast äl + 6?

Ja mellan dag 6-12, med dag 8-10 som vanligast har jag för mig 😊 
  • Villblimamma98
    Cececilia skrev 2023-11-14 16:38:26 följande:
    Ja mellan dag 6-12, med dag 8-10 som vanligast har jag för mig 😊 
    Okej! Kände som ett hugg i livmodern men då är det inte det ????
  • amiilee
    Constanza skrev 2023-11-14 13:17:57 följande:

Hej, skriver här då ni alla vet så mycket om ägglossning och sånt. Jag undrar när kommer fertilA flytningar? är det strax innan eller samma dag?

Mina brukar komma ca 2-3 dagar innan
  • Cececilia
    Villblimamma98 skrev 2023-11-14 17:18:13 följande:
    Åh jag önskar verkligen att det fanns något sätt att veta det! Kanske är det, men har haft liknande så många gånger själv när det inte blivit något plus 😔 
    Men jag håller tummarna att det är att det fäster och du får det bekräftat med ett plus om någon vecka 🤞
  • tjatalagom

Kan inte svara på vad som är vad, men jag fick hugg och molvärk i livmodern sen typ äl+4/5 och nu när jag plussat har det följt med🙈 så jag hoppas på det bästa för dig ❤️
Svar på tråden BIM november