BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Och nu har man börjat inbilla sig symtom.. bara äl + 5 så VET ju det är för tidigt men ändå känner man så mycket "symtom"
VISSSST!! Blir tokig!
om det är som ?tjatalagom?misstänker så är jag på ÄL+6 idag? känner massa jäkla hjärnspöken😅
VISSSST!! Blir tokig!
om det är som ?tjatalagom?misstänker så är jag på ÄL+6 idag? känner massa jäkla hjärnspöken😅
VISSSST!! Blir tokig!
Har varit övertygad den här månaden att det tog sig.. men idag har jag spottings o mensvärk så nu kommer väl den där jävla tanten ändå.. då börjar vi försök 6 efter missfall, känns helt hopplöst.. den här väntan tar knäcken på en, kram till er alla som kämpar och till er som plussat!
Ska erkänna att jag tog ett test igår trots allt, BIM-2. Men var inte på morgonen, och kisset var så utspätt att det var ljusgult så blev inte förvånad alls att testet var tvärneg. Imorgon är BIM och då kan jag testa på morgonen, om inte mensen dyker upp såklart. Har egentligen inga förväntningar denna månad, känns hopplöst om jag ska vara ärlig. Men samtidigt pallar jag inte vänta med att testa heller för TÄNK OM. Konstig dubbelhet i min hjärna helt klart. Allt pga det dumma missfallet som gav mig ny tro på att vi kan bli gravida naturligt. Vill gärna slippa sjukvårdens inblandning denna gång om möjligt. Billigare också!
Det känns som äl+ 10 då tempen ändå ökar. Jag hade väldigt liknande tempökning den här cykeln, väldigt långsam progesteronökning. Lägger in bild så du kan jämföra.
annars kan det ju vara så att kroppen försökt ägglossa men att ägget inte släppte före cd 12-13☺️
här är min graf. NC tyckte jag hade ägglossning cd 26, men jag är bombsäker att det var cd 23😊 dessutom dippade ju min temp men plussade ändå där mitt i tempdippen som synes❤️ lycka till Oavsett vilken dag du ägglossat!