BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Pumpan: hur länge har ni försökt?
Villblimamma98- spännande!!! 😊
Har du känt så när du blivit gravid tidigare?
Villblimamma98- spännande!!! 😊
Har du känt så när du blivit gravid tidigare?
Det
Detta är väl positivt?!
@cecilia däremot sist hade jag sjuk åksjuka , otroligt med finnar, vallningar och trötthet innan BIM
Pumpan: hur länge har ni försökt?
Nu är vi uppe i över ett år av: händer det så händer det. Första barnet tog 3 år och påbörjad IVF. Min kille vill inte att det ska vara så mycket press osv, så vi har inte kört med tester eller temp. Jag bara försöker få till det på bra dagar typ. Egentligen var jag väldigt chill med allt tills jag blev gravid med fick missfall en cykel där vi inte alls prickat rätt datum. Då fick jag på något sätt nytt hopp och fokus på att vilja bli gravid. Men även fast jag intalar mig att jag inte bryr mig blir jag så besviken varje gång mensen kommer nu. Men ska diskutera saken med killen efter årsskiftet och förslå att vi sätter in fryst embryo?
Plussade äl+9.
HALLÅÅ!!
ljusbruna flytningar precis alldeles just, om jag hade ÄL CD 13 är jag på ÄL+ 5, hade jag det cd10 är jag på ÄL+8!!
aldrig någonsin haft mellanblödning eller liknande tidigare!!
HALLÅÅ!!
ljusbruna flytningar precis alldeles just, om jag hade ÄL CD 13 är jag på ÄL+ 5, hade jag det cd10 är jag på ÄL+8!!
aldrig någonsin haft mellanblödning eller liknande tidigare!!