Min man och hans kollega
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Och dessutom har lämnat sin pojkvän
Hennes bilder på dem är borta på sociala medier och Facebook är förhållandet borta. Ja, jag har snokat.
Känns lite som att hon har förhoppningar om att hon och min ska bli något?
Han är intresserad av henne, annars hade han slutat. Det är vad jag tror tyvärr.
Och dessutom har lämnat sin pojkvän
Hennes bilder på dem är borta på sociala medier och Facebook är förhållandet borta. Ja, jag har snokat.
Känns lite som att hon har förhoppningar om att hon och min ska bli något?
TS, du är öppen och ärlig och han kör på. Han har gjort sitt val Och det är inte du. Han tar inte till sig att du säger att det inte känns bra. Du får be om en paus eller göra slut? Hur kan du vara med ngn som inte lyssnar på sig?
man ska lita på sin magkänsla.
Tycker du kan höra av dig till henne å be henne ge fan i andras karlar
inte okej beteende av honom. Tror du måste sätta ner foten tydligare för just nu tar han dig inte på allvar. Jag hade övervägt att bryta relationen.
TS, du är öppen och ärlig och han kör på. Han har gjort sitt val Och det är inte du. Han tar inte till sig att du säger att det inte känns bra. Du får be om en paus eller göra slut? Hur kan du vara med ngn som inte lyssnar på sig?
man ska lita på sin magkänsla.
TS, du mesar ordentligt med honom.
Om jag varit i din situation hade jag kastat ut honom, för han visar dig noll respekt.
Det är bara en tidsfråga innan de är tillsammans på ett eller annat sätt. Vänta inte till den dagen.
Detta känns som att han har ingen respekt för mig och bryr sig inte hur jag känner. Utan viktigast är att JAG litar på honom.
Okej? Ja. Jag litar på honom men det handlar om princip. Detta är inte OK men ändå gör han det
Detta känns som att han har ingen respekt för mig och bryr sig inte hur jag känner. Utan viktigast är att JAG litar på honom.
Okej? Ja. Jag litar på honom men det handlar om princip. Detta är inte OK men ändå gör han det