Min man och hans kollega
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Ja, det är så jag känner. Älskar honom väldigt mycket och har mycket respekt för honom, vi hade aldrig hamnat i denna sits pga mig. Finns inte på kartan. Har självrespekt, moral och är väldigt lojal och som sagt mycket respekt för honom.
Han blev helt paff när jag sa det och han förstod mig bättre sen. Men ja. Återstår att se om han tagit bort henne. Ska hålla mig på distans och vara tyst 1 vecka, iaktta. Sen tar jag upp det
Tack alla för er input.
Som sagt så var det inte han som tog kontakt med henne. Han har öppen snapchat pga han gör reklam för podcasts och crypto och alla kan skriva och lägga till.
Jag såg när hon la till honom och vi båda skrattade och tänkte okeeej? Kanske intresserad av crypto. För vi vet hon har (hade) kille.
Och hon skickade snap på vardagen, på barnet, med sin kille, vänner etc. Ibland selfie på väg ut där hon är uppiffad. Har inte sett henne skicka sexiga selfie men däremot sett hon lagt upp sånt på sin story på sin Instagram. Min vän följer henne där och har visat. Och jag tänker att lägger hon upp sånt offentligt så gud vet vad hon skickat till min man privat, som hon är intresserad av.
Han höll med mig om allt detta men vi får se om han ens bryter kontakten.....
Han är 27 och jag är 25. Han visade att han skrev på snapchat och att hon bara öppnade. Men tyvärr syntes inte meddelande då det raderas efter en stund. Men han sa att han skrev och hon bara öppnade.
Han är kärleksfull och underbar som han brukar vara. Och vi pratade igår igen och han sa att han förstår mig, även om det var kollega och vänskapligt från hans sida så var det ändå fel och han förstår mig nu och tyckte jag hade rätt i allt.
Men hur vet jag ens om han skrev något till henne eller om han bara skrev något vanligt? :( tänk så har han henne kvar och stängt av notis på henne bara och svarar henne när han inte är med mig? Orkar inte ta upp detta igen och behöva känna mig jobbig och kontrollerande
Han är 27 och jag är 25. Han visade att han skrev på snapchat och att hon bara öppnade. Men tyvärr syntes inte meddelande då det raderas efter en stund. Men han sa att han skrev och hon bara öppnade.
Han är kärleksfull och underbar som han brukar vara. Och vi pratade igår igen och han sa att han förstår mig, även om det var kollega och vänskapligt från hans sida så var det ändå fel och han förstår mig nu och tyckte jag hade rätt i allt.
Men hur vet jag ens om han skrev något till henne eller om han bara skrev något vanligt? :( tänk så har han henne kvar och stängt av notis på henne bara och svarar henne när han inte är med mig? Orkar inte ta upp detta igen och behöva känna mig jobbig och kontrollerande
Jag är ledsen att du har hamnat i den här situationen.
Men det finns ingen chans att din man inte vet eller förstår vad det är som han håller på med.
Du har bett honom sluta, mer än en gång och han valde att fortsätta kontakten, det säger dig allt du som behöver veta om hans prioriteringar. Det är knappast någon raketforskning att fortsatt kontakt de emellan kommer att resultera i att din tillit till honom försvinner, som det nu har gjort. Du tänker på det, det gnager inom dig och du börjar tvivla på dig själv och till slut är din självkänsla körd i botten.
Om din man är intresserad av och värdesätter er relation är det dags att välja. Bryt all kontakt eller så är er relation över tyvärr. Man kan inte köra över sin partner på en sådan punkt och tro att relationen överlever.
Det här med att han bara inte tänkte sig för hade jag köpt, OM han hade lyssnat på dig när du bad honom sluta prata med henne. Men då skulle du ju tydligen lita på honom? Varför var snappandet med henne så viktigt för honom? Det hade jag gärna velat veta om jag var du.