Min man och hans kollega
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Jag var tillsammans med en narcissist förr och det var alltid andra tjejer med i bilden som han hade kontakt med och även träffade. När jag tog upp det då fick jag höra att jag är psyk, behöver hjälp, psycho, du ger en huvudvärk, du är jobbig etc.
Var orolig att uppfattas som det nu med min man för detta. Men ja gud vet vad han tänker om mig nu då han bara sett min söta snälla sida i 1 år och nu fick se min kalla och arga sida
Ni har bara varit tillsammans i 1 år och han "letar" redan efter andra. Bådar inte gott inför framtiden. Du får hoppas att han verkligen slutar och inte bara lär sig gömma det för dig?
Jag var tillsammans med en narcissist förr och det var alltid andra tjejer med i bilden som han hade kontakt med och även träffade. När jag tog upp det då fick jag höra att jag är psyk, behöver hjälp, psycho, du ger en huvudvärk, du är jobbig etc.
Var orolig att uppfattas som det nu med min man för detta. Men ja gud vet vad han tänker om mig nu då han bara sett min söta snälla sida i 1 år och nu fick se min kalla och arga sida
Du är inte psyko eller dum eller annat och om han säger att du låter så då är det nåt som inte stämmer. Det är helt rimlig att du blir orolig. Din man borde förstå detta om han verkligen är oskyldig som han påstår. Alla män gillar uppmärksamhet speciellt om det är en snygg kvinna. Var inte rädd att säga till honom att detta inte är ok för dig. Om det var min man skulle jag be honom att sluta "leka". Avsluta kontakten med henne och bevisa med samtal eller annat att det inte finns nånting mer mellan dem. Vill han gå till henne skulle jag öppna dörren och säga varsågod gå ut nu. Om han stannar får han vara medveten om sitt val och redo att svara på frågor när dem kommer. Såna kvinnor vill ha din man idag för att sedan jaga en annan man och dumpa din. Säg det till honom. Sedan skulle jag också säga så här: vill du ....nån annan får du göra det men då får jag också ha tillstånd att göra detsamma men nån som jag tycker är snygg. Jag låter kanske hård jag vet men sån är jag. Jag är ledsen att du måste gå igenom detta. Hoppas der ordnar sig..
Tack alla för er input.
Som sagt så var det inte han som tog kontakt med henne. Han har öppen snapchat pga han gör reklam för podcasts och crypto och alla kan skriva och lägga till.
Jag såg när hon la till honom och vi båda skrattade och tänkte okeeej? Kanske intresserad av crypto. För vi vet hon har (hade) kille.
Och hon skickade snap på vardagen, på barnet, med sin kille, vänner etc. Ibland selfie på väg ut där hon är uppiffad. Har inte sett henne skicka sexiga selfie men däremot sett hon lagt upp sånt på sin story på sin Instagram. Min vän följer henne där och har visat. Och jag tänker att lägger hon upp sånt offentligt så gud vet vad hon skickat till min man privat, som hon är intresserad av.
Han höll med mig om allt detta men vi får se om han ens bryter kontakten.....
Jag har så pass mycket respekt för dig att vi aldrig hade hamnat i denna sits pga mig.
Ja, det är så jag känner. Älskar honom väldigt mycket och har mycket respekt för honom, vi hade aldrig hamnat i denna sits pga mig. Finns inte på kartan. Har självrespekt, moral och är väldigt lojal och som sagt mycket respekt för honom.
Han blev helt paff när jag sa det och han förstod mig bättre sen. Men ja. Återstår att se om han tagit bort henne. Ska hålla mig på distans och vara tyst 1 vecka, iaktta. Sen tar jag upp det
Det är din man, du ska kunna visa känslor. Varför ska du ligga lågt en vecka? Fråga imorgon om du känner för det. Ja, du beter dig svartsjuk, för att han har gjort dig osäker! Du är ju svartsjuk. Och det är jättetaskigt av honom! Han borde vara rädd om er. Att okritiskt ta emot en massa flörtande från en annan kvinna är inte okej. Passivitet är också kommunikation. Och som du säger, de har en streak. Nä. Han har gjort bort sig fullständigt, du har inte gjort det alls.