• BubblanJ

IVF/ICSI 2024

Hej! 

Jag och min man var idag på vårt första besök på IVF-mottagning efter att ha försökt få barn i 2 år. Vi kommer att köra kort protokoll och troligtvis ICSI med start i februari 2024, och vi är så lättade att det äntligen (förhoppningsvis) är vår tur! Hittade ingen tråd för oss som startar behandling 2024 så tänkte jag startar en egen så kanske vi kan följas åt och peppa varandra? Glad

• Svar på tråden IVF/ICSI 2024
  • EFW

Fick för mig att testa i dag 😅 tog min enda sticka och efter en minut så var det två streck 😭 Tog ett digitalt för att veta säkert. Är äl +12 i dag och 14 dagar efter ovitrelle. Och just nu är jag gravid 🥰 
  • AliciaNN
    EFW skrev 2024-06-10 06:38:35 följande:
    Fick för mig att testa i dag 😅 tog min enda sticka och efter en minut så var det två streck 😭 Tog ett digitalt för att veta säkert. Är äl +12 i dag och 14 dagar efter ovitrelle. Och just nu är jag gravid 🥰 

Nämen grattis!! 😀 vad kul! Håller alla tummar att det fortsätter som det ska 🌺🌺

Vilken ruvardag är du på? 😀

• EFW
    AliciaNN skrev 2024-06-10 07:07:19 följande:

Nämen grattis!! 😀 vad kul! Håller alla tummar att det fortsätter som det ska 🌺🌺

Vilken ruvardag är du på? 😀

Tack!! 🥰 Är ruvardag 7 med 5 dagars. 
  • MarieJonsson

Vilka glada nyheter såhär på morgonkvisten! Stort grattis!! Hjärta

Hur mår du? Har du känt några symtom senaste dagarna?

• EFW
    MarieJonsson skrev 2024-06-10 08:23:32 följande:

Vilka glada nyheter såhär på morgonkvisten! Stort grattis!! Hjärta

Hur mår du? Har du känt några symtom senaste dagarna?

Tack!! ❤️

Jag mår bra, har haft en annorlunda värk i tjejmagen. Påmint om äl molande. Ytterst lite känningar i bröstvårtorna (har aldrig ömma bröst annars) Sedan har jag känt mig ovanligt pigg för att vara veckan före mens 😅 
  • Sola13
    Men wow, stort grattis!! ❤️❤️❤️
  • LinneaWookie
    OMG GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FörvånadHjärta
  • EFW
    Sola13 skrev 2024-06-10 09:51:10 följande:
    Men wow, stort grattis!! ❤️❤️❤️
    Tack!! ❤️❤️❤️ 
  • EFW
    LinneaWookie skrev 2024-06-10 10:02:20 följande:
    OMG GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FörvånadHjärta
    Tack!!! ❤️ Håller tummarna så hårt för dig nu!! 🥰🤞
  • MarieJonsson

Jag har riktiga mensvärk-känningar idag, på ruvardag 5. Har försökt hålla mig optimistisk men nu är det så svårt. 

Mår verkligen dåligt av den här väntan! 

Svar på tråden IVF/ICSI 2024