• BubblanJ

IVF/ICSI 2024

Hej! 

Jag och min man var idag på vårt första besök på IVF-mottagning efter att ha försökt få barn i 2 år. Vi kommer att köra kort protokoll och troligtvis ICSI med start i februari 2024, och vi är så lättade att det äntligen (förhoppningsvis) är vår tur! Hittade ingen tråd för oss som startar behandling 2024 så tänkte jag startar en egen så kanske vi kan följas åt och peppa varandra? Glad

• Svar på tråden IVF/ICSI 2024
  • Sola13

Wow!!! Stort grattis till ALLA tre som plussade idag! 😍 vilken vecka + dag är ni i? 🥰

• Sola13
    Louieee skrev 2024-06-10 18:15:40 följande:

Men alltså wow!!! Grattis alla ni som plussat 😍 
    Jag har inte skrivit här på ett tag men har följt alla 🥰 förra veckan fick jag se ett litet tickande hjärta 🧡 så overkligt och fantastiskt 🙌

Åh, grattis!! det är det vackraste som finns 😍
  • Sola13

Vi kanske kan uppdatera listan och även lägga till gravida? 

Ruvare 
    AliciaNN: testdag 25/6

Gravida
    Sola13, BF den 5 januari 2025  
    EFW: BF xx 
    LinneaWookie: BF xx 
    MarieJonsson: BF xx

• Razorcrest

Alltså wow!! Vilken lycka att kika in här och se era tre plus! Stort, stort grattis Hjärta Vad glad jag blir! Hjärta

• AliciaNN

Grattis allihopa som plussat idag!! Solig {#emotions_dlg.flower}

• LinneaWookie
    Louieee skrev 2024-06-10 18:15:40 följande:

Men alltså wow!!! Grattis alla ni som plussat 😍 
    Jag har inte skrivit här på ett tag men har följt alla 🥰 förra veckan fick jag se ett litet tickande hjärta 🧡 så overkligt och fantastiskt 🙌

Åhhhh ja det är det finaste som finns, så overkligt 😍😍😍❤️Så glad för din skull!
  • LinneaWookie

Tack Razorcrest, Sola13 och AliciaNN🥰🥹😍

Är så nojig nu bara....2018/2019 när jag fick två missfall hade jag inte min underbara vilda 4-åring som råkar köra in ett knä eller en fot i min mage då och då...Man vill ju inte gärna säga redan nu att mamma har en bäbis i magen, eftersom det är så oerhört lång tid till man kan känna sig lite mer säker på att det kommer gå vägen, om vi kommer dit.

Vad hade ni gjort? Sagt redan nu till honom att han måste vara försiktig eller ska man bara lita på att det lilla kornet där inne är så pass inbäddat att några knän och törnar inte skadar?😓😓

• Sand13
    EFW skrev 2024-06-10 06:38:35 följande:
    Fick för mig att testa i dag 😅 tog min enda sticka och efter en minut så var det två streck 😭 Tog ett digitalt för att veta säkert. Är äl +12 i dag och 14 dagar efter ovitrelle. Och just nu är jag gravid 🥰 
    STORT GRATTIS!!! 😍
  • Sand13
    LinneaWookie skrev 2024-06-10 17:20:49 följande:

Jag blev så inspirerad av dig EFW och kunde inte hålla mig längre. Har känt mig sjukt hungrig (mer än vanligt) och var lite smått illamående igår vilket jag aldrig är vanligtvis....Och.....!!!!!

HjärtaJag kan inte tro det!!!!!!!

Men gud vad härligt med ett till plussande här! STORT GRATTIS!
  • Sand13
    MarieJonsson skrev 2024-06-10 17:52:18 följande:

GRATTIS!!!!! Blir så rörd och glad. 

Och vet ni vad. Jag kom hem som ett totalt vrak idag, så ledsen. Vi skulle ju vänta att testa till onsdag, men jag kände ?det kan oavsett inte kännas värre än det gör nu även med ett negativt test? så jag testade ändå i smyg! Och nedan ser ni resultatet!!!!

Tog först RFSU testa tidigt som jag fick bryta upp då jag trodde plastskärmen spelade mig ett spratt, och tog sedan det digitala för att jag verkligen inte kunde tro att det var sant!!

Det är såklart tidigt ännu, och nu håller jag bara tummarna för att värken idag var antingen bara magen som är dålig, eller positiv graviditetsvärk som spelade mig ett spratt och inte början på mens/tidigt missfall. Alltid ska man ha något att oroa sig för!

Men tre plus på en dag hörni - synd att vi inte får fira med champagne!!!!

Wow en till som plussar! STORT GRATTIS till dig med!
Svar på tråden IVF/ICSI 2024