BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Tack! Jag ska göra det, har inte berättat för pojkvännen än heller. Ska fixa ett digitalt test till imorgon! Det blev ett streck på en gång så jag hoppas så mycket!
blir mitt tredje barn och hans första isåfall <3
Cececilia:
ja visst är det konstigt att inte ha symtom. Hur känner du dig nu? Vilken vecka är du i?
Syskonsförsök:
Vad spännande att din temp ännu inte sjunkit! Visst har vi samma bim?
Jag försöker dämpa min oro, men det är så svårt vaknar supertidigt och känner efter. kände att jag var illamående mer i förrgår och igår än idag osv osv...men dagen när jag plussade tog jag cb digital som visade vecka 1-2, och imorse tog jag ett digitalt som visade 2-3, så det borde väl vara ett gott tecken? och rfsu-testen ökar svagt för varje dag... ändå kommer all oro...
syskonsförsök:
jag hade också hugg i äggstocken i slutet av förra veckan!
är det någon här som fått ett tidigt ultraljud vid inskrivning hos bm? för att se hjärtslag?
Cececilia:
ja visst är det konstigt att inte ha symtom. Hur känner du dig nu? Vilken vecka är du i?
Syskonsförsök:
Vad spännande att din temp ännu inte sjunkit! Visst har vi samma bim?
Jag försöker dämpa min oro, men det är så svårt vaknar supertidigt och känner efter. kände att jag var illamående mer i förrgår och igår än idag osv osv...men dagen när jag plussade tog jag cb digital som visade vecka 1-2, och imorse tog jag ett digitalt som visade 2-3, så det borde väl vara ett gott tecken? och rfsu-testen ökar svagt för varje dag... ändå kommer all oro...
Jag har BIM den 27/2 och testade negativt idag. Någon som fått negativt BIM-5 men sen plussat?
Bim idag så väntar in mensen. Är dålig i magen idag så har sjukanmält mig idag ifall det är något som smittar då jag jobbar inom vården men magen är orolig och lite halvlös och bubblig. Brukar inte bli lös i magen vid mens men den kommer säkert. Annars känns det som vanligt.
Hej på er!! :)
Jag var med i förra månadens grupp, men testet blev tyvärr negativt då. Jag och min sambo har försökt ordentligt denna månad istället och vi använde dessutom äl-stickor.
Idag är jag ÄL+9 (Bim-6) och fick en blödning inatt/imorse. Den är brunaktig och ibland rosa, men ändå större mängd än vad jag har förstått att en nidblödning ska vara... Samtidigt känns det konstigt att jag skulle få mens 6 dagar tidigt och att den inte är sin normala klarröda färg. Något som kanske hör till lite är att jag vaknade upp 2 gånger inatt av illamående men lyckades somna om.
Vad tror ni? Kan det vara en nidis trots att det är en del blod, eller ska jag tolka detta som min mens?
Kram från mig
syskonsförsök:
blev helt rörd av det sista du skrev. tack för pepp <3
det låter som att något kan vara på gång för dig ändå! jag hade en kompis som i somras plussade typ tre veckor senare än bim! brukar du ha känningar i brösten?