• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • magplask
    Anonym (Syskonsförsök) skrev 2024-02-22 20:40:42 följande:
    Vad hade du för symptom & vilken dag plussade du efter ÄL?

Aaa det var väl kort stubin, uppsvälld mage, mensvärk och kände mig nedstämd och väldigt oattraktiv. precis så som jag brukar känna vid pms! 

fick plus 10 dagar efter ägglossning :)

• Lusse88

Äl mycket senare än beräknat så lär inte hänga i februari gruppen mer nu Lycka till alla! Nu ska vi ligga ;)
  • Anonym (Syskonsförsök)
    magplask skrev 2024-02-22 21:08:19 följande:

Aaa det var väl kort stubin, uppsvälld mage, mensvärk och kände mig nedstämd och väldigt oattraktiv. precis så som jag brukar känna vid pms! 

fick plus 10 dagar efter ägglossning :)

Jag testade minus igåt på ÄL + 12 men har sedan igår haft en lättare mensvärk till och frå , bruna flytningar när jag hade en tampong inne, inget när jag torkar mig. Huvudvärk och sjukt ont i mitt vänstra bröst. Har haft ont i bröstet hela dagen, vet inte om det är mensen på väg eller ett plus. Har aldrig känt denna smärtan i bröstet tidigare. Igår kväll kände jag flera hugg i vänstra äggstock, känns som kroppen lurar en grovt för allt jag känner just nu är inte inbillningar. 
  • Maggan777
    magplask skrev 2024-02-22 17:36:28 följande:
    Jag var helt säker på att det inte blev nåt den här månaden för jag fick pms ?när jag skulle?, men det verkar ju onekligen som att jag är gravid ändå :) symtom på bebis och mens är ju trots allt väldigt likt många gånger så tappa inte hoppet än!
    Tack för peppen! Det är så skönt att höra sånna historier också. Vi får se helt enkelt. 
  • Sallyalicenancy
    Maggan777 skrev 2024-02-22 15:58:24 följande:

Det är fint att läsa om flera som sitter i samma båt. 

Jag är på bim -5 (27/2) och håller på att bli galen tror jag. Har ont i brösten och är konstant lite illamående. Tycker dock det jag känner i magen (som svag mensvärk och bubblande känsla) är exakt likadant som jag brukar ha inför mens, därför börjar jag redan tappa hoppet om att det blev någonting den här månaden. 

Jag måste verkligen börja lära mig att leva på som vanligt och inte bara räkna ner till dagarna då man äntligen får ?besked? om man är gravid eller inte. Det är så svårt. 

Samma här! Tänkte testa imorgon =)
  • Sallyalicenancy
    Nessla skrev 2024-02-22 12:20:00 följande:
    Har hört folk som inte testat positivt förrän bim+1 osv så absolut!
    Egentligen "ska" man ju inte testa förrän BIM, så BIM-5 är fortfarande väldigt tidigt.

Men.. jag är själv testnarkoman så jag förstår att det är svårt att hålla sig från att testa!
    Tack för pepp. Man blir ju helt psyko av detta haha <3
  • magplask

Gjorde digitalt test idag som visade gravid 1-2 Hjärta
    åh vad jag hoppas att jag slipper fler missfall nu! Vi är båda 37 år så ?har inte tid? att vänta mer Solig

• Sallyalicenancy
    magplask skrev 2024-02-23 06:39:02 följande:

Gjorde digitalt test idag som visade gravid 1-2 Hjärta
    åh vad jag hoppas att jag slipper fler missfall nu! Vi är båda 37 år så ?har inte tid? att vänta mer Solig

Stort grattis! När var din BIM?

Jag testade negativt nu på BIM-4... Med ett sånt "testa-tidigt" från RFSU =(
  • magplask
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 07:06:05 följande:
    Stort grattis! När var din BIM?

Jag testade negativt nu på BIM-4... Med ett sånt "testa-tidigt" från RFSU =(
    Är på bim -4 idag så 27 feb :) 
    håller tummarna för dig! 
  • Sallyalicenancy
    magplask skrev 2024-02-23 07:47:00 följande:
    Är på bim -4 idag så 27 feb :) 
    håller tummarna för dig! 
    Åhh stort grattis! Då har vi samma BIM. Känns kört för mig :(
Svar på tråden BIM februari 2024