• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Nessla

Undrar om någon har haft såhär innan??

Tidig morgon igår (BIM-6) fick jag blödning som jag trodde innebar en väldigt tidig mens MEN blödningen har fortsatt idag men den är fortfarande inte lika stark som min mens brukar vara. Men visst, det hade ju såklart ändå hade kunnat vara mensen som bara är lite lättare denna omgång... MEN det som för mig är mest konstigt är att jag inte har haft någon mensvärk alls. Normalt sätt har jag så otroligt ont dagen mensen kommer och dagen efter så att jag tvingas vara hemma från jobb.

Igår kände jag typ att det då och då var som små stickningar/ att det bubblade lite vid livmodern men absolut ingen smärta och idag känner jag ingenting alls.

Har detta hänt någon av er andra som varje cykel har rejäl mesvärk?

Tycker detta känns superskumt!

• Sallyalicenancy
    ems1991 skrev 2024-02-23 09:51:15 följande:

Bim+1 idag och testade negativt så känns kört här Rynkar på näsan

Brukar din mens vara punktlig?
  • ems1991
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 10:16:25 följande:
    Brukar din mens vara punktlig?
    Jo oftast kommer den på samma dag men de senaste två månaderna har den kommit någon dag för tidigt men denna månad verkar det vara åt andra hållet.
  • Sallyalicenancy
    ems1991 skrev 2024-02-23 10:24:24 följande:
    Jo oftast kommer den på samma dag men de senaste två månaderna har den kommit någon dag för tidigt men denna månad verkar det vara åt andra hållet.
    Fattar. Hoppas testerna har fel! Uppdatera sen om du orkar =)
  • ems1991
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 10:27:40 följande:
    Fattar. Hoppas testerna har fel! Uppdatera sen om du orkar =)
    Absolut :) Har haft sån mensvärk sen i onsdags morse så väntar bara på den nu. Du hade några dagar kvar till Bim va? 
  • nellys
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 07:06:05 följande:
    Stort grattis! När var din BIM?

Jag testade negativt nu på BIM-4... Med ett sånt "testa-tidigt" från RFSU =(
    Jag testade också negativt på testa tidigt idag, också bim-4 😞 man tappar ju hoppet, samtidigt som jag tänker att dom kan visa fel. En kompis till mig fick negativt på testa tidigt fast hon sen var gravid. Håller tummarna för oss så får vi se om mensen kommer eller ej! 
  • Sallyalicenancy
    ems1991 skrev 2024-02-23 11:01:42 följande:
    Absolut :) Har haft sån mensvärk sen i onsdags morse så väntar bara på den nu. Du hade några dagar kvar till Bim va? 
    På tisdag är min mens beräknad =)
  • Ovissheten

Testade svagt plus idag på 11 dpo med testa tidigt RFSU. :) Oklart när jag bim, troligen 7-8 dagar efter äl då jag har jättekort lutealfas. hoppas sååå att detta lilla vill stanna kvar och bli ett litet syskon till stora tjejen, efter två kemiska i sep och okt. vi är också 37 år båda två och jag känner en sån stress över det. 

Jag håller alla tummar för er här inne!Hjärta

• Nessla
    Ovissheten skrev 2024-02-23 15:32:38 följande:

Testade svagt plus idag på 11 dpo med testa tidigt RFSU. :) Oklart när jag bim, troligen 7-8 dagar efter äl då jag har jättekort lutealfas. hoppas sååå att detta lilla vill stanna kvar och bli ett litet syskon till stora tjejen, efter två kemiska i sep och okt. vi är också 37 år båda två och jag känner en sån stress över det. 

Jag håller alla tummar för er här inne!Hjärta

Wooow! Stort grattis till dig. Hjärta

Håller alla tummar och tår!
Svar på tråden BIM februari 2024