BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Undrar om någon har haft såhär innan??
Tidig morgon igår (BIM-6) fick jag blödning som jag trodde innebar en väldigt tidig mens MEN blödningen har fortsatt idag men den är fortfarande inte lika stark som min mens brukar vara. Men visst, det hade ju såklart ändå hade kunnat vara mensen som bara är lite lättare denna omgång... MEN det som för mig är mest konstigt är att jag inte har haft någon mensvärk alls. Normalt sätt har jag så otroligt ont dagen mensen kommer och dagen efter så att jag tvingas vara hemma från jobb.
Igår kände jag typ att det då och då var som små stickningar/ att det bubblade lite vid livmodern men absolut ingen smärta och idag känner jag ingenting alls.
Har detta hänt någon av er andra som varje cykel har rejäl mesvärk?
Tycker detta känns superskumt!
Bim+1 idag och testade negativt så känns kört här 
Bim+1 idag och testade negativt så känns kört här 
Testade svagt plus idag på 11 dpo med testa tidigt RFSU. :) Oklart när jag bim, troligen 7-8 dagar efter äl då jag har jättekort lutealfas. hoppas sååå att detta lilla vill stanna kvar och bli ett litet syskon till stora tjejen, efter två kemiska i sep och okt. vi är också 37 år båda två och jag känner en sån stress över det.
Jag håller alla tummar för er här inne!

Testade svagt plus idag på 11 dpo med testa tidigt RFSU. :) Oklart när jag bim, troligen 7-8 dagar efter äl då jag har jättekort lutealfas. hoppas sååå att detta lilla vill stanna kvar och bli ett litet syskon till stora tjejen, efter två kemiska i sep och okt. vi är också 37 år båda två och jag känner en sån stress över det.
Jag håller alla tummar för er här inne!