• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • ems1991

Tog precis ett till test då mensen inte kommit än och tycker mig kan se ett svagt streck. Eller vad tror ni? Är det jag som ser fel? Igår på Bim+2 syntes inget alls. 

• Sallyalicenancy
    ems1991 skrev 2024-02-25 14:18:21 följande:

Tog precis ett till test då mensen inte kommit än och tycker mig kan se ett svagt streck. Eller vad tror ni? Är det jag som ser fel? Igår på Bim+2 syntes inget alls. 

Jag ser två streck! Men bör det inte vara tydligare på BIM+3?
  • ems1991
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-25 16:17:03 följande:
    Jag ser två streck! Men bör det inte vara tydligare på BIM+3?
    Igår på Bim+2 syntes inget streck och jag tänker om det jag kände i fredags em när det stack till ordentligt/högg till på höger sida i magen om det var då ägget fäste så kanske det stämmer att det blir ett svagt streck idag två dagar senare. Jag tog inga Äl test denna gången men i fredags var det 10 dagar sedan jag hade ägglossningsflytningar och mensvärk så kan tänka mig det var ägglossning då. Jag brukar ha ca 10 dagars lutealfas.  Fast jag är ingen expert utan det var bara en tanke. Ska fortsätta testa mer i veckan.
  • Cececilia
    ems1991 skrev 2024-02-25 16:50:58 följande:
    Igår på Bim+2 syntes inget streck och jag tänker om det jag kände i fredags em när det stack till ordentligt/högg till på höger sida i magen om det var då ägget fäste så kanske det stämmer att det blir ett svagt streck idag två dagar senare. Jag tog inga Äl test denna gången men i fredags var det 10 dagar sedan jag hade ägglossningsflytningar och mensvärk så kan tänka mig det var ägglossning då. Jag brukar ha ca 10 dagars lutealfas.  Fast jag är ingen expert utan det var bara en tanke. Ska fortsätta testa mer i veckan.
    Grattis! De blir säkert starkare inom några dagar 🥰 kanske var ägglossning eller implantation lite senare 😊
  • ems1991
    Cececilia skrev 2024-02-25 16:56:03 följande:
    Grattis! De blir säkert starkare inom några dagar 🥰 kanske var ägglossning eller implantation lite senare 😊
    Tack så mycket ❤️ Ja så kan det ju vara ☺️
  • Sallyalicenancy
    ems1991 skrev 2024-02-25 17:00:30 följande:
    Tack så mycket ❤️ Ja så kan det ju vara ☺️
    Spännande! Uppdatera hur det går =)
  • Natalina1451
    Juvellampa skrev 2024-02-25 10:54:48 följande:

Natalina1451:

Tack så mycket för ditt svar! <3

känner mig mycket lugnare nu.

Efter i morse tänker jag att jag inte ska testa varje dag då det bara skapar sjukt mkt oro. Det är ingenting jag kan styra över heller.

Gick allt bra för dig då när du testade mycket?

Änsålänge går det bra, jag är i vecka 11+ 2 och man har precis kunnat avskriva att det skulle vara en partiell mola som man misstänkte från början. Hoppas allt fortsätter okomplicerat from nu. 

jag fick dock ett sent Missfall i oktober så känner liksom inte att det finns någon magisk Trygg gräns längre som jag ändå alltid funnit vid kub tidigare. vilket känns tufft, har liksom svårt o andas av oro. Men tar en dag i taget. 

jag plussade i bim januari tråden 😊

• magplask

Åh, imorse kom det någon utspädd droppe brunt blod så nu känns allt nattsvart :( 
    så började mitt förra missfall också så nu bara väntar jag på mer. 

jag vet att det kan vara helt normalt osv men jag har ganska nära till katastroftänk så jag hamnar lätt där känner jag. 

fy :( 
    Är ju väldigt tidigt än, är ju fortfarande på bim -2 så hellre nu än sen! 

• Kiwiii

Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?

• Natalina1451
    Kiwiii skrev 2024-02-26 08:58:33 följande:

Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?

Tydligt streck tycker jag, vågar mig på ett grattis! 
Svar på tråden BIM februari 2024