BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Tog precis ett till test då mensen inte kommit än och tycker mig kan se ett svagt streck. Eller vad tror ni? Är det jag som ser fel? Igår på Bim+2 syntes inget alls.

Tog precis ett till test då mensen inte kommit än och tycker mig kan se ett svagt streck. Eller vad tror ni? Är det jag som ser fel? Igår på Bim+2 syntes inget alls.
Natalina1451:
Tack så mycket för ditt svar! <3
känner mig mycket lugnare nu.
Efter i morse tänker jag att jag inte ska testa varje dag då det bara skapar sjukt mkt oro. Det är ingenting jag kan styra över heller.
Gick allt bra för dig då när du testade mycket?
Änsålänge går det bra, jag är i vecka 11+ 2 och man har precis kunnat avskriva att det skulle vara en partiell mola som man misstänkte från början. Hoppas allt fortsätter okomplicerat from nu.
jag fick dock ett sent Missfall i oktober så känner liksom inte att det finns någon magisk Trygg gräns längre som jag ändå alltid funnit vid kub tidigare. vilket känns tufft, har liksom svårt o andas av oro. Men tar en dag i taget.
jag plussade i bim januari tråden 😊
Åh, imorse kom det någon utspädd droppe brunt blod så nu känns allt nattsvart :(
så började mitt förra missfall också så nu bara väntar jag på mer.
jag vet att det kan vara helt normalt osv men jag har ganska nära till katastroftänk så jag hamnar lätt där känner jag.
fy :(
Är ju väldigt tidigt än, är ju fortfarande på bim -2 så hellre nu än sen!
Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?

Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?