BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?
Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?
Vad tror ni om detta?...

Jag har inte skrivit i tråden tidigare men nu tänkte jag se om någon har någon klok erfarenhet att dela med sig av. Jag är på CD44 vilket är "rekord" för mig. Förra månaden va också rekord för mig. Då kom mensen på CD43 (men fick spotting på CD42) egentligen är min cykel runt 28-30 dagar. Tog test förra månaden och de va negativt + mensen då. Denna cykeln så går jag nu mest och väntar men jag fick ont i magen nere till vänster vid livmodern och det strålade ner i benet. Liknar smärtan vi ägglossning att de strålar ner i benet även uppblåst mage. Bifogar bild på smärtans område. Idag är jag orimligt trött känt mig grinig senaste 3 dagarna. Rosig om kinderna igårkväll och idag. Känns även "ont" stramt när jag trycker lätt i ljumskarna (valde trycka där då de kändes stramt när jag hostade till) Den 30e januari på CD17 hade jag ägglossning smärta så misstänkte där och då att de va ägglossning. Fick ont vid något annat tillfälle senare i cykeln också men minns inte när. Någon här som varit med om liknande? 
natalina1451:
grattis till graviditeten!! då har du kommit en bit in! hur misstänkte du först att det var partiell mola? Så skönt att det inte var det!! jag tror jag minns ditt familjeliv-namn i januaritråden, och att du plussade där!
så jävla tufft med ett sent missfall <3 förstår hur du känner med kub-gränsen nu. men du får ta en dag i taget. tro på att det går bra den här gången <3
jag ska på inskrivningssamtal på måndag, fick prata med barnmorska på telefon idag, som sa att jag absolut inte skulle oroa mig för streck hit och dit på stickor. :)

Samma test efter 3 minuter 
Ska inte spamma gruppen mera nu! Förlåt i förväg
men strecket ser rött ut inom tiden men efter tiden ser de mörkare ut. (Översta testet på bilden här)
Ska inte spamma gruppen mera nu! Förlåt i förväg
men strecket ser rött ut inom tiden men efter tiden ser de mörkare ut. (Översta testet på bilden här)