Anonym (Fred) skrev 2024-01-22 14:07:15 följande:
Fast då dömer du dessa på förhand, baserat på deras enkelanonyma nick. Det är det jag vill komma bort från. Som sagt, jag vill att alla tar sitt ansvar för det de skriver. Det enda intressanta är hur personen uttrycker sig där och då. Inte vad dessa sagt i en annan tråd, gällande andra ämnen. Den enda fördelen med ett enkelanonyma nick som du ser det är att man kan undvika vissa. Jag är enbart intresserad av argumenten där och då. Även en blind höna hittar ett korn då och då.
Jag tycker bara att det är onödigt tjafsigt i forumen. Om de som stör sig på upprepade frågeställningar kan undvika de nicken/personerna de stör sig på. så är mycket vunnet för klimatet här inne. Sedan har jag svårt att tro, att om de nick som återkommande startar frågor på samma tema, skulle komma med något nytt, så skulle folk som annars undviker, seriöst gå in och svara.
Och nu vet jag ju precis din inställning till det hela. Vi har stött och blött detta till en gräns att det inte finns mer att säga. Varför ska vi börja om i en annan tråd med det samma? Det för knappast diskussionen framåt.