BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Juliab:
Låter lovande då ändå 🙈
Har inte haft så tydlig äl tidigare månader så har ändå lite hopp för denna gång är jag rätt säker ändå att vi prickade äl trots att det bara blev 1 gång. Denna gången kände jag verkligen av det.
Smärtan försvann efter några timmar, tidigare när jag haft äl smärta så har den hållt i sig över ett dygn så jag tänker typ låtsas att smärtan försvann för att ägget blev befruktat fram tills att mensen kommer om den nu gör det 🤣🙌🏼
Naniismamma: Ja kroppen är märklig ibland. Dock ligger jag här på äl+13 med illamående och halsbränna. Inget blod/flytning mer än på äl+11. Är säkert bara skengravid. :/ Har läst om det. Har BIM imorgon 7/3. Kommer inte mensen igång tar jag nog ett test 8/3. Det är dock bara 4 dagar efter att ett EVENTUELLT ägg fäste äl+11 (4 mars).
Halloj! Är på BIM -4 och idag såg det ut såhär. Vad tror ni?
Halloj! Är på BIM -4 och idag såg det ut såhär. Vad tror ni?
Japp, dagens är inom tiden. Var jättenoga med tiden den här gången.
Gjorde nämligen ett test igår, det såg negativt ut så jag tog en dusch och när jag kom ut såg det ut såhär.
Gjorde nämligen ett test igår, det såg negativt ut så jag tog en dusch och när jag kom ut såg det ut såhär.
Någon duktig tempare som vet varför tempen kan ha dippat dag 4 efter ÄL?
Naniismamma: Tack, vi hoppas också. <3
Tog ett testa tidigt idag (BIM på söndag, alltså 4 dagar kvar) och det var negativt ☹️ tog visserligen inte med morgonurin men den var väldigt koncentrerad. Tror bara jag inbillar mig att jag fick till det denna gången, så typiskt. enda jag har att gå på egentligen är min temp som aldrig legat såhär förhöjt så länge efter ÄL förutom en gång när jag blev gravid, fick tyvärr missfall den gången