• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • nannylovisa

Andra morgonen i rad som jag vaknar med näsblod nu. Kan inte låta bli att få upp hoppet, har inte blödit näsblod sedan jag var gravid med sonen. Konstiga ?stickningar? i magen igår som jag inte känner igen. Men jag vill inte hoppas för mycket. ÄL +7 idag så ska försöka hålla mig utan att testa i några dagar till!

• Anonym (Tredje)
    Björkskogen skrev 2025-01-24 05:52:34 följande:

Var nog skugga på mitt test igår. Idag ingenting, tempen sjunker oxå 😞 äl+14/15 idag blir nog mens under dagen. Är inte allt för nedslagen, det va nog för många dagar mellan sex och äl och det va jag ju medveten om att det kunde vara. Bättre lycka nästa gång 😊 

Men stort grattis till er som plussat, ni är sååå värda det 🥰❤️ 

Samma här. Ingen ökning på test öht. Äl+11
  • Anonym (oktober)
    Vilma8475 skrev 2025-01-24 07:42:28 följande:

Är det bara dom som ska föda i oktober?

Ja, egentligen. Men man är såklart välkommen även om man har BF i slutet på september. Men det finns en september grupp också! Det var jag som skapade den med😂 Hade BF 1/9 med missfallet men jag är ju inte kvar i den gruppen nu såklart. men jag lämnade över till 2 grymma tjejer och den är väldigt aktiv har jag sett!
  • Björkskogen

Så tråkigt. Men +11 är ju tidigt så det är ju inte kört än. Hoppas du får plus oxå! 😍 

Anonym (Tredje) skrev 2025-01-24 07:34:27 följande:
    Samma här. Ingen ökning på test öht. Äl+11
  • Loppan2025

Idag bekräftade äntligen NC min ägglossning CD 27 men vet inte riktigt om jag tror på den. Var hos gyn samma dag (22/1) och så hade ägget redan släppt men inget fertilt sekret. 
    Däremot hade jag mer fertilt sekret och ägglossningssmärta 12/1 (CD17) vilket också var dagen gyn trodde jag skulle ägglossa när jag var där gången innan för att kolla något ägg mognat 

Flo säger att det var ägglossning 12/1 CD 17. Vet inte alls var jag ska tro. Inget positivt gravtest än iaf 

• NassaNisse

Jag önskar er alla plus ni som är kvar 🥰🥰 och hoppas vi ses i okt gruppen! Jag håller tummarna för er 

• nannylovisa
    Loppan2025 skrev 2025-01-24 08:16:19 följande:

Idag bekräftade äntligen NC min ägglossning CD 27 men vet inte riktigt om jag tror på den. Var hos gyn samma dag (22/1) och så hade ägget redan släppt men inget fertilt sekret. 
    Däremot hade jag mer fertilt sekret och ägglossningssmärta 12/1 (CD17) vilket också var dagen gyn trodde jag skulle ägglossa när jag var där gången innan för att kolla något ägg mognat 

Flo säger att det var ägglossning 12/1 CD 17. Vet inte alls var jag ska tro. Inget positivt gravtest än iaf 

utifrån tempen skulle jag kanske gissa att kroppen försökte ägglossa på cd 17 men misslyckases och sedan gjorde det på typ cd 24

• TrueResolution
    nannylovisa skrev 2025-01-24 06:53:47 följande:

Andra morgonen i rad som jag vaknar med näsblod nu. Kan inte låta bli att få upp hoppet, har inte blödit näsblod sedan jag var gravid med sonen. Konstiga ?stickningar? i magen igår som jag inte känner igen. Men jag vill inte hoppas för mycket. ÄL +7 idag så ska försöka hålla mig utan att testa i några dagar till!

Jag hade konstiga stickningar i magen på ÄL+6/7, förmodligen ägget som fäste eller något? Efter det tog det ett par dagar innan jag fick ett svagt svagt plus 😄
  • TrueResolution

Så galet. Svart på vitt.  ❤️
    Även om man längtat hela livet & tänker att man sk bli tokglad av dess små bokstäverna tycker jag det blir en berg&dalbana av känslor ändå. Chock. Glädje. Oro. Ångest? Verkligen en skräckblandad förtjusning att få ett sådans livsomvändade beslut svart på vitt.

Vad häftigt livet är ändå. Såå tacksam för detta. 
    Hoppas vi ses några av er i oktobergruppen 🙏🏻

Svar på tråden BIM januari 2025