• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Anonym (Tredje)
    TrueResolution skrev 2025-01-22 21:43:02 följande:
    Björkskogen skrev 2025-01-22 20:53:03 följande:
    Gjort ett test. Såg typ blankt ut fast det fanns något väldigt svagt (knappt synligt) där, pojkvännen såg det oxå. 
    Slängde det och avfärdade det som en skugga (cb är ju känd för det) 
    Kollade nu en timme senare och det är ett blått streck ju 👀 VET att man inte kan lita på test efter utgångstid. Är det någon som haft så på clear blue early? 😅 
    Jag har aldrig sett det iaf. 
    Syns mycke sämre på bild här men det är tydligt blått och bredare än bilden förmedlar. 

men så spännande!!! Ser svagt jag med!  Förstår era nerver nu, herrejösses! Ta nya test imorgon båda två, och uppdatera oss sedan 😍🙏🏻

Jag har klickat hem digitalt test som kommer imorgon, då kan jag ta det imorgon. Kanske tro på det om det är positivt då och kaaaaanske våga berätta till helgen för sambon.. men att hålla sig är ju skitsvårt? Vill dock verkligen berätta på något roligt sätt. 

Vi uppdaterar! 
    Ja den är alltid svår ???? 
    Jag har bara berättat, super tråkigt 😂
  • 7barnsmamman87

Så kul med alla positiva test som ramlar in nu! Följer med spänning!

Har dock själv fått känslan att det inte blev nåt den här månaden heller för oss. Klickade hem test tidigare idag som är på väg men ångrade mig igen. Blir så besviken när man tar ett blankt test. Så kanske att jag väntar ändå. 

Väntar på nummer 8
  • nannylovisa
    Björkskogen skrev 2025-01-22 20:53:03 följande:
    Gjort ett test. Såg typ blankt ut fast det fanns något väldigt svagt (knappt synligt) där, pojkvännen såg det oxå. 
    Slängde det och avfärdade det som en skugga (cb är ju känd för det) 
    Kollade nu en timme senare och det är ett blått streck ju 👀 VET att man inte kan lita på test efter utgångstid. Är det någon som haft så på clear blue early? 😅 
    Jag har aldrig sett det iaf. 
    Syns mycke sämre på bild här men det är tydligt blått och bredare än bilden förmedlar. 

Om ni tyckte er se ett streck redan innan så är det nog positiv. MEN jag har tybärr fått så flera ggr på CB tidiga tester utan att jag varit gravid. det som varit skillnaden för mig på torkstreck vs faktiskt positivt är att torkstrecken bara varit som ett tunt streck (inte fyllt ut hela på bredden liksom) och att det varit lite ojämnt, starkare blått antingen uppe eller nere liksom 

• NassaNisse

Är jag knäpp? Har jag Line eyes eller skymtas det något svagt där? Någon som ser nått? 
  • Björkskogen

Ser ni något? 👀 mina ögon är så fuckade nu att jag nog kan se streck på lyktstolpar 😂😬
  • nannylovisa

Själv vaknade jag med näsblod idag, det är ett bra tecken! Blödde mycket näsblod i 1A trimestern med sonen. I övrigt inga känningar ännu. Möjligtvis lite molcä men sånt är så lätt att inbilla sig😂

ÄL + 6 idag. Har lovat mig själv att inte testa förens tidigast +8

• nannylovisa
    NassaNisse skrev 2025-01-23 05:57:14 följande:

Är jag knäpp? Har jag Line eyes eller skymtas det något svagt där? Någon som ser nått? 

jag fattar vad du menar men jag har också line eyes så jag är inte pålitlig 😂

• nannylovisa
    Björkskogen skrev 2025-01-23 06:01:31 följande:

Ser ni något? 👀 mina ögon är så fuckade nu att jag nog kan se streck på lyktstolpar 😂😬

på den nedersta bilden tycker jag nog att det ser ut som att det kanske är något där 🙏🏻
    Men mitt allra starkaste tips är verkligen att byta test, just dedär tidiga CB är totalt jäkla värdelösa. Man kan nästan alltid skymta en svag linje på dom om man vill tillräckligt mycket 😂 Jag har slutat köpa dom nu. CBs digitala är bra dock! Men annars köper jag andra tidiga tester nu, mina favoriter är babyplan

Svar på tråden BIM januari 2025