• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Anonym (Tredje)

Är jag knäpp i huvudet eller?

Molande värk sedan två dagar.
    Får bara den där känslan -gravid 

• Siripiri
    Björkskogen skrev 2025-01-22 05:45:18 följande:

Ff säger Trifasisk nu 👀 ligger bra över mitt snitt. Sjukt spännande nu. Får hem test i EM, hur ska man kunna jobba idag? 😂

Ser väldigt lovande ut tempmässigt😍
  • Anonym (Tredje)

Tycker själv att den inte verkar ha färg bara...

• Siripiri
    TrueResolution skrev 2025-01-22 09:35:16 följande:

TROR det kanske kanske växer en liten bebis i min mage ... 🥺 Blev så chockad och så svagt att jag inte vet vad jag ska tro!  måste hitta ett digitalt. Bor dock i världens håla 😂

Såå fantastiskt 🥹 Ett litet bevis ändå på att tillskott verkligen kan hjälpa en🥰 även om man ^ äter varierat ^.  

Hur länge har ni försökt nu? ♥️ 

• Björkskogen
    TrueResolution skrev 2025-01-22 09:09:54 följande:
    Men guuuud så spännande! Uppdatera oss!! 😍
    Gjort ett test. Såg typ blankt ut fast det fanns något väldigt svagt (knappt synligt) där, pojkvännen såg det oxå. 
    Slängde det och avfärdade det som en skugga (cb är ju känd för det) 
    Kollade nu en timme senare och det är ett blått streck ju 👀 VET att man inte kan lita på test efter utgångstid. Är det någon som haft så på clear blue early? 😅 
    Jag har aldrig sett det iaf. 
    Syns mycke sämre på bild här men det är tydligt blått och bredare än bilden förmedlar. 

• Björkskogen

Jag ser något 😊👀 

Anonym (Tredje) skrev 2025-01-22 20:47:14 följande:

• Anonym (Tredje)

Jag tror vi båda borde göra om ett imorgon typ (vem kommer kunna vänta några dagar)
     😂

Björkskogen skrev 2025-01-22 20:53:03 följande:
    Gjort ett test. Såg typ blankt ut fast det fanns något väldigt svagt (knappt synligt) där, pojkvännen såg det oxå. 
    Kollade nu en timme senare och det är ett blått streck ju 👀 VET att man inte kan lita på test efter utgångstid. Är det någon som haft så på clear blue early? 😅 
    Syns mycke sämre på bild här men det är tydligt blått och bredare än bilden förmedlar. 

• Björkskogen
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-22 20:57:08 följande:

Jag tror vi båda borde göra om ett imorgon typ (vem kommer kunna vänta några dagar)
     😂

Ja lätt nytt test i morgon bitti  😂😂 
  • TrueResolution
    cheryblossom skrev 2025-01-22 11:16:09 följande:
    Tack! Hjärta Ja, bra fråga, detta blir mitt första barn så jag har ingen erfarenhet. Jag har kontaktat mvc i alla fall och bokat in ett första besök och nu väntar jag mest på att tiden ska gå Skrattande BF beräknad till 29/9, har gått med i en gravid-tråd för bf i sep men om det skapas en gravid oktober-grupp kommer jag nog gå med i den med då det lika gärna kan bli oktober för mig.
    Ja men det kanske man ska göra, boka in sig på BVC alltså. Ska dpck vänta tills man fattar själv.. men gör man ens någonsin det? Minns att jag knappt fattade när jag satt med barnet i famnen sist 😂

kul om vi kunde följas åt lite! 😍
  • TrueResolution
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-22 20:47:14 följande:

Björkskogen skrev 2025-01-22 20:53:03 följande:

men så spännande!!! Ser svagt jag med!  Förstår era nerver nu, herrejösses! Ta nya test imorgon båda två, och uppdatera oss sedan 😍🙏🏻

Jag har klickat hem digitalt test som kommer imorgon, då kan jag ta det imorgon. Kanske tro på det om det är positivt då och kaaaaanske våga berätta till helgen för sambon.. men att hålla sig är ju skitsvårt? Vill dock verkligen berätta på något roligt sätt. 

Svar på tråden BIM januari 2025