• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Loppan2025
    NassaNisse skrev 2025-01-23 08:58:01 följande:

Jag var tvungen att testa igen!!! 

jag vågade mig på ett digitalt!!! ???????????? ååååå jag är skakig och i chock! Jag tror äl+11 idag och jag har plussat!!! 

Grattis! 😄 

• cheryblossom

jag vågade mig på ett digitalt!!! ???????????? ååååå jag är skakig och i chock! Jag tror äl+11 idag och jag har plussat!!! 

Den känslan alltså.. Hjärta Grattis! Skrattande
  • TrueResolution

Stort grattis!! vilken start på året!! 😍💕

• TrueResolution

mina line eyes tycker sig också skymta något här! Dock litar jag absolut inte på dessa testerna 🙈

Björkskogen skrev 2025-01-23 06:01:31 följande:

Ser ni något? 👀 mina ögon är så fuckade nu att jag nog kan se streck på lyktstolpar 😂😬

• TrueResolution
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-23 07:54:17 följande:

Om jag manipulerar bilderna ser de ut så här.

tycker mig skymta på ena bilden! Kan du se bättre i verkligheten? Bör absolut vara mer synbart om ett dygn isåfall! Håller tummarna 🙏🏻

• 7barnsmamman87

Alltså så roligt med era plus! Och på nåt sätt får jag upp hoppet för jag ser ingenting på era test 😂 Sen är dom ändå positiva. Tog ett själv som va helt blankt nämligen haha! Men kanske har jag inte dessa test ögon än 😂

Väntar på nummer 8
  • nannylovisa
    7barnsmamman87 skrev 2025-01-23 11:57:23 följande:

Alltså så roligt med era plus! Och på nåt sätt får jag upp hoppet för jag ser ingenting på era test 😂 Sen är dom ändå positiva. Tog ett själv som va helt blankt nämligen haha! Men kanske har jag inte dessa test ögon än 😂

Haha ja det är ett skill man utvecklar efter ett tag 😂 Fast det är mer något negativt skulle jag säga, lätt att se streck där det inte är något också 😂
  • Anonym (Zelda)

Vad roligt att ni får plus! Det fick jag också i måndags på beräknad bim. Hade symtom som lågt sittande ryggvärk och molvärk i magen. tråkigt nog är testen svaga och har tyvärr inte ökat något de senaste dagarna . 

Så har min andra kemiska graviditet på 2 månader .. väntar nu på att blödningen ska komma. 

hur lång tid tog det för er innan ni började blöda när ni misstänkte tidigt missfall? 

• Anonym (Mammatill6)

anonym Zelda 
    8 dagar hann jag vara gravid förra månaden.
    kändes märkligt hela veckan, som mensvärk och ägglossnings värk 
    kände inte igen det alls,inget jag varit med om med mina andra barn. 

Svar på tråden BIM januari 2025